لندو به جای همکاری با دیجیکالا وارد رقابت با آن شد
تیمچه با سرمایهگذاری فینووا و هدایت لندو قرار است یک مارکتپلیس با تکیه بر خرید اقساطی باشد
استارتاپ لندو که در زمینه خرید اقساطی فعالیت میکند اعلام کرده از فروشگاه اینترنتی «تیمچه»، با ۳۰ هزار کالای رونمایی کرد. تیمچه که با سرمایهگذاری مشترک لندو (ایرانرنتر سابق) و فینووا راهاندازی شده، با مزیت رقابتی ارسال رایگان به سراسر کشور شروع به کار کرده است. تیمچه ادعا کرده امکان خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد.
لندو استارتآپ حوزه خرید اقساطی کشور، از شش سال پیش در زمینه لندتک فعالیت میکند و سرمایهگذار آن شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» زیرمجموعه بانک آینده است که فینووا هم یکی از بخشهای این شرکت است.
امیر حقرنجبر، مدیرعامل لندو، بهعنوان مدیرعامل تیمچه معرفی شده تا رقیب تازهوارد دیگری با سرمایهگذاری یکی از بانکهای خصوصی برای دیجیکالا و اکالا و اسنپمارکت وارد بازار شود. این خبر از این رو حایز اهمیت است که لندو مدتی با دیجیکالا همکاری داشت اما در نهایت عطای این همکاری را به لقایش بخشید و حالا رقیب دیجیکالا شده. باید منتظر داغ شدن بیشتر این رقابت ماند.