کمپین جدید فلایتیو: آیا فروش آنلاین دوباره جان گرفته؟
کمی امیدواری به رونق استارتاپی بعد از سه ماه سخت
در روزهایی که خبرهای ناخوشی از اکوسیستم استارتاپی ایران و کسبوکارهای آنلاین میآید، کمپین گسترده فلایتیو با شعار «فلایتیو، بگیر و برو» در سطح شهر خودنمایی میکند. کمپینی که شاید بتوان آن را نشانهای از عبور کسبوکارهای آنلاین از سه ماه سخت و رکود بیسابقه در این فضا دانست.
فلایتیو اعلام کرده با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع برنامهریزی مردم برای سفرهای نوروزی، کمپین ۳۶۰ درجه جدید خود را بهصورت خیلی گسترده در سطح شهر و فضای مجازی کلید زده است. کمپینی که با بیلبوردهای نارنجی در اتوبانهای تهران جلب توجه میکند شاید یکی از اولین نشانههای بازگشت استارتاپها به فضای عمومی بعد از بازه پرحاشیه آبان تا دیماه 98 برای تجارت الکترونیک ایران باشد.
حامد فردوسآرا، مدیر مارکتینگ فلایتیو میگوید در این کمپین سعیشده بهسادگی یک بار دیگر ظرفیتهای فروش و کسبوکار آنلاین به مخاطبی که در سه ماه گذشته با این فضا کمی قهر کرده گوشزد شود و از طریق رسانههایی چون بیلبورد، استرابورد، تبلیغات ویدئویی، تلگرام و اینستاگرام، بنر، CPC، تبلیغات native و پادکست روی اصلیترین خدمات فلایتیو هم که رزرو بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و هتلهای داخلی و خارجی است برای مخاطبان و سفرهایی که در پیش دارند پیشنهادهای آنلاین ارائه شود.
مطالب مرتبط:
فلایتیو تنها نماینده ایران در وبسامیت ۲۰۱۹ «فلایتیو در سفر» راه افتاد