استارتاپ‌های حوزه سلامت آنلاین در سمینار دانشگاه امیرکبیر

سیزدهمین سمینار رقابت‌های استارتاپی دانشگاه امیرکبیر

۲۸ مرداد ماه سمینار رقابت استارتاپ‌های حوزه سلامت آنلاین در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. سمینار رایگان رقابت‌های استارتاپ در هر جلسه به یک حوزه کسب‌وکاری آنلاین می‌پردازد، در این دوره نیز با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر به حوزه سلامت آنلاین می‌پردازد. سلسله سمینارهای رقابت‌های استارتاپی تا به امروز رویدادهای مانند آزمایش‌پزشکی آنلاین، بیمه آنلاین، تاکسی آنلاین، معماری آنلاین، املاک آنلاین، خشک‌شویی آنلاین، گردشگری آنلاین، فوتبال آنلاین، میوه آنلاین، خانه هوشمند، فروش کالای آنلاین، آرایشگاه آنلاین را برگزار کرده است و قصد دارد در سیزدهمین رویداد به حوزه سلامت آنلاین بپردازد.

ارائه خدمات در حوزه سلامت دسته‌بندی گسترده‌ای دارد که می‌توان به خدماتی مثل ارسال دارو، روان‌شناسی آنلاین، نوبت دهی‌پزشک، ارائه مشاوره‌های پزشکی و علی‌الخصوص تغذیه‌ای و ویزیت آنلاین اشاره‌کرد. در شرایطی که سرانه‌پزشک در ایران یک سوم دنیا است، معرفی و استفاده از این سامانه‌های می‌تواند کمک به سزائی در جهت توسعه بخش سلامت باشد.

محمد جعفرآباد، مدیر مسئول مجله صدای زنده درباره این سمینار توضیح داد: «دعوت‌نامه‌هایی برای تمام استارتاپ‌های حوزه سلامت از جمله دکتر ساینا، دکترآباد، دکتربادی، هلسی، مطب‌ویزیت، رساگو، شفاداک، درمانکده، دکتردکتر، دکتریاب، پذیرش ۲۴، بقراط، شفاجو، سیبوفن، کرفس، پزشک خوب، کیمیا ویزیت، نوبان، دکترتو، دکتریاب آنلاین زوددک، بانوبت، نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان صدف زوپ، وِلینو، دوتِست، دکترمن، دکتر سوشا، نبض، رداکسیر، ویتامید، راحت‌دارو، سیبویه، سیمیاروم، آسانیسم، الومدیکال، دارو آنلاین، آریامدتور، رادینا سلامت، نسخه بر، دکتر نسخه، داروکلیک و ایزی دکتر تهیه شده است و امیدواریم بتوانیم حضور جمع کثیری از این استارتاپ‌ها را در رویداد رقابت‌های استارتاپ سلامت شاهد باشیم.»

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.bestad.ir به صورت رایگان در این رویداد ثبت‌نام کنند. همچنین تمام شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند جهت رفت‌وآمد، به صورت رایگان از تاکسی‌های آنلاین استفاده کنند.

استارتاپ‌های حوزه سلامت آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.