دیجی‌کالا روی کمدا سرمایه‌گذاری کرد

ثنا خالصی، بنیانگذار کمدا خبر از سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در این استارتاپ داد

به گفته خالصی پیش‌تر از این اسمارت‌آپ جزء سرمایه‌گذاران این استارتاپ بود که حال با سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در کمدا، از این مجموعه خارج شده است.

او در ادامه با اشاره به این سرمایه‌گذاری اعلام کرد: «برای توسعه کمدا از تابستان ۹۸ به دنبال جذب سرمایه بودیم. اعداد نشان می‌داد که توسعه‌ی کسب و کار در مقیاس کشور، هزینه‌ی بیشتری از داشته‌هایمان دارد؛ برای همین لیست بالابلندتری از سرمایه‌گذاران تهیه شد و چندین قرار و مذاکره همزمان کلید خورد.»

خالصی درباره این همکاری گفت که طی سفری که حمید محمدی، مدیرعامل دیجی کالا در زمستان ۹۸ به شیراز داشت با اعضای این تیم هم دیدار کرد و صحبت‌های اولیه سرمایه‌گذاری انجام شد. پس از چند ماه صحبت‌ها به نتیجه رسیده و در نهایت در چند روز گذشته، سرمایه‌گذاری دیجی کالا روی مجموعه کمدا صورت گرفته است.

قصد دیجی‌کالا از این سرمایه‌گذاری مشخص نیست، اما تشابه فعالیت کمدا که در حوزه مد، فشن و لباس با دیجی‌استایل که یکی از اعضای اصلی گروه دیجی‌کالا است، می‌تواند دلیل این سرمایه‌گذاری باشد.

به گفته خالصی کمدا به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است که اسمارت‌آپ‌ونچرز در بهمن ۹۶، با کمدا وارد مذاکره شد و در اردیبهشت ۹۷ نیز قرارداد سرمایه‌گذاری امضاء کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

رقیب دیجی‌کالا با سرمایه‌گذاری آپ آمد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.