رشد ۱۷۰ درصدی اسپید در سال ۹۸

اسپید گزارش عملکرد سال ۹۸ خود را منتشر کرد

طبق این گزارش، اسپید در همه مناطق ۲۲گانه تهران فعالیت دارد و بیش از ۵درصد جمعیت تهران حداقل ۱بار از اسپید بسته تحویل گرفته‌اند. در این گزارش آمده است که مناطق ۳و۵ بیشترین میزان خرید به ارزش بالای ۲میلیون تومان و مناطق ۲و۵و۶ بیشترین میزان خریدشان ۲۰۰هزار تومان بوده است. همچنین بیشترین ارسال محصول در مناطق ۱و۶ اتفاق افتاده است. طبق این گزارش، اسپید در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ در ارسال محصولات رشد ۱۷۰ درصدی داشته است.

طبق گزارش اسپید، رانندگان در سال ۹۸، ۷۷۰هزار کیلومتر معادل به اندازه یک سفر رفت و برگشت به کره ماه طی کرده‌اند. اسپید اعلام کرده است که کاربران با استفاده از اسپید، از ۷۰ هزار سفر درون شهری و از ۱۷۰هزار کیلومتر پیمایش در سطح شهر تهران جلوگیری کرده است. همچنین در مصرف بنزین ۷هزار لیتر صرفه‌جویی شده است.

آمار اسپید در بیشترین تعداد بسته تحویل داده شده نشان می‌دهد که ۱۹۴۵ محصول در یک ماه و ۱۸۰ محصول در یک روز توسط یک سفیر به مشتریان تحویل داده‌اند. در این گزارش ارزش کالاهای جابه‌جا شده در سامانه اسپید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

طبق آماری که اسپید از رفتارهای کاربران خود ارائه داده است ۶۲ درصد محصولات در بازه ۹تا ۱۵ و ۳۸درصد از ۱۵ تا ۲۱ ارسال شده است که ۱۵درصد کل درخواست‌ها از خدمات پرداخت در محل اسپید استفاده کرده‌اند. همچنین طبق این گزارش بیشترین کالاهای جابه‌جا شده در اسپید کتاب و لوازم آرایش و بهداشتی بوده‌اند. در این گزارش آمده است که مشتریان اسپید به این سامانه امتیاز ۴.۴ از ۵ می‌دهند.

مطالب مرتبط:

اسپید رتبه برتر جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را کسب کرد

اعلام آمادگی اسپید برای توزیع اقلام بهداشتی در تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.