رویداد رگ‌تک برگزار می‌شود

رویداد رگ‌تک با حمایت راه پرداخت و شرکت نبض‌افزار برگزار می‌شود

رویداد رگ‌تک در روز چهارشنبه ۶ شهریور به همت راه پرداخت و مشارکت شرکت نبض‌افزار برگزار خواهد شد.

در این رویداد، امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران، سید ولی‌الله فاطمی اردکانی، بنیان‌گذار توسن، شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، ،‌ محمدرضا جمالی، مدیرعامل شرکت نبض‌افزار، نیما نامداری، معاون توسعه و نوآوری ارتباط فردا، محمدحسین دری، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران و محمد گرکانی‌نژاد، مشاور حوزه فناوری به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

هدف از برگزاری این رویداد، شکل‌گیری جریانی جدید و تاثیرگذار در فضای قانون‌گذاری و تنظیم مقررات در ایران عنوان شده است. راه پرداخت با برگزاری این رویداد سعی دارد که  توجه نهادهای حاکمیتی و کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی را به رگ تک و کاربرد اثربخش فناوری در قانون‌گذاری، نظارت و تطبیق در عرصه‌های مختلف و استفاده از فناوری در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم جذب کند.

این رویداد با محوریت بررسی راه‌حل‌های رگ‌تک و تکنولوژی‌های مرتبط با آن، مزایا و فواید رگ‌تک، اهمیت افراد حرفه‌ای باتجربه د ر رگ‌تک و فین‌تک، چرا ایران باید دوست‌دار رگ‌تک / فین‌تک باشد و چگونه برای تطبیق با آینده، از رگ‌تک نهایت استفاده را ببریم برگزار می‌شود.

در جهان مدتی است که مفهومی با عنوان «رگ‌تک»، مخفف Regulation Technology خلق شده است. برخی منشأ شکل‌گیری رگ‌تک را فناوری‌های مالی (فین‌تک) می‌دانند اما قطعاً رگ‌تک محدود به بانک‌ها و فعالیت‌های مالی نیست و حوزه‌های جدید را هم دربرخواهد گرفت. در حال حاضر شاهد این هستیم که قانون و مقررات فعلی، قانون‌گذاری و رگولاتوری به سبک موجود، با فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری چالش‌های متعددی دارد. با توجه به چالش‌هایی که پیش روی بخش‌های متعدد دولتی، غیردولتی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در زمینه رگولاتوری وجود دارد توجه به کاربرد فناوری برای توسعه و بهبود رگولاتوری یک نیاز واقعی است.

علاقمندان برای حضور در رویداد«رگ‌تک» می‌توانند از طریق وب‌سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

مطالب مرتبط:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.