فین‌تک چلنج، نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکداری

سومین دوره از مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت عنوان فین‌تک چلنج (Fintech Challenge) روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه در دانشگاه شریف برگزار می‌شود. در این مسابقه شرکت‌کنندگان در حوزه فناوری‌های نوین‌ مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک به رقابت می‌پردازند و همچنین استارتاپ‌های برتر در برابر سرمایه‌گذارن ارائه خواهند داد.

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار است. این مسابقات با قوانین خاص و در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود. در هر رویداد یک چالش در حوزه ICT برای شرکت‌کنندگان مطرح می‌شود و در راستای حل این چالش‌، مسابقه‌ای بین آن‌ها انجام خواهد شد.

چالش‌های مطرح شده در این رویدادها توسط کمیته‌ای از مجموعه‌های فعال در حوزه مورد نظر و تحت یک سری قوانین خاص انتخاب می‌شوند. با توجه به چالش‌ هدف، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در مسابقه شناسایی و دعوت می‌شوند.

مسابقه فین‌تک چلنج (Fintech Challenge) در دو مرحله برگزار می‌شود؛ تیم داوری این مسابقه شامل افراد متخصص فنی و شرکت‌های سرمایه‌گذار فعال در این حوزه است.

مرحله اول این رویداد به ارزیابی مهارت حل مسئله تیم‌ها اختصاص دارد؛ بدین صورت که شرکت‌کنندگان تعدادی چالش در حوزه بانکی دریافت می‌کنند و ۸ ساعت وقت برای حل مسئله مطرح شده دارند. در آخر بر اساس تصمیم تیم داوری حدود ۱۰ الی ۱۵ تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

در مرحله دوم این مسابقه خلاقیت، نوآوری و ایده‌پردازی تیم‌ها مورد سنجش قرار خواهدگرفت. هر تیم، ایده یا نوآوری خود در حوزه بانکی را در زمان ۱۰ دقیقه‌ای در برابر تیم‌ داوری ارائه خواهد داد. با توجه به نمره فنی تیم‌ها در مرحله اول و نمره ایده‌پردازی هر تیم در مرحله دوم، برگزیدگان این مسابقه انتخاب شده و پس از معرفی، جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت حضور و شرکت در این رقابت‌ تا ۱۰ مرداد ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام در این رقابت به صورت تیم‌های دو الی چهار نفره انجام می‌شود.

برای ثبت‌نام به آدرس http://ictchallenge.sharif.ir مراجعه کنید.

سومین دوره مسابقات فین‌تک چلنج

مطالب مرتبط:
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.