لاندراپ و زودشور اصلا ازدواج نکرده‌اند که حالا طلاق بگیرند!

توضیحات مریم‌ فراهانی، مدیر حقوقی شرکت تجارت الکترونیک آرمان مشاهیر درباره خبر منتشر شده پیرامون شکست ادغام زودشور و لاندراپ توضیحاتی به آی‌چیزها داده است

 او درباره یکی شدن لاندراپ و زودشور گفت که ما هرگز درباره ادغام باهم مذاکره نکردیم. تنها اتفاقی که میان لاندراپ و زودشور افتاد این بود که برای رشد زودشور آن‌ها را یاری کنیم. برخلاف ادعای زودشور، این دو استارتاپ هرگز ازدواج نکردند که حالا طلاق بگیرند. ولی ما برای بار دوم با این ادعا از سوی زودشور مواجه شدیم. ما صراحتا اعلام می‌کنیم که لاندراپ قصد ادغام با هیچ استارتاپی را نداشته و ندارد.
فراهانی اعلام کرد حق شکایت برای ما محفوظ است. ایشان باید مستندات خود را برای اثبات این ادعا ارائه کند. هیچ اپلیکیشنی حق ندارد برای رشد خود از اسم اپلیکیشن دیگری استفاده کند.
مدیر حقوقی لاندراپ درباره بازتاب رسانه‌ای چنین ادعایی بیان کرد ما تاکنون به رسانه‌ها مراجعه نکردیم ولی اگر این رفتارها ادامه پیدا کند، نظرات خود را در رسانه‌ها مطرح می‌کنیم. ادامه این ادعا باعث حذف این برند خواهد شد.
فراهانی درباره ساختار لاندراپ توضیح داد که لاندرآپ یکی از برندهای شرکت تیم یا همان شرکت تجارت الکترونیک آرمان مشاهیر است که ۱۱ شرکت وابسته دارد.

مطالب مرتبط:

دلیل شکست ادغام زودشور و لاندراپ

صحبت از یک بازار روبه‌رشد ۱۲۰۰ میلیارد تومانی است

زودشور و لاندراپ ادغام شدند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.