دیجی‌کالا بیزینس به استان‌های کشور سفر می‌کند

دیجی‌کالا بیزینس یک سرویس جدید از گروه دیجی‌کالاست که با هدف تعامل و فروش به عمده‌فروشان موبایل و کالای ‌الکترونیک در نظر دارد تا به اکثر استان‌های کشور سفر کند. این پلتفرم آنلاین فروش سازمانی با برخورداری از طیف گسترده‌ای از محصولات ضمن توجه به ارزش مشتری محوری و ارتباط مستقیم با عمده‌فروشان به شهرهای مختلف سفر کرده و افراد را با روشی آسان و مطمئن برای تامین کالای مورد نیازشان آشنا می‌کند.

دیجی‌کالا بیزینس که برای رفع نیاز و تسهیل فرآیند خرید عمده سازمان‌های بزرگ، شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط و عمده‌فروشان در سراسر کشور راه‌اندازی شده، با هدف شفافیت قیمت، خرید دست اول، ارائه قیمت کف بازار و خرید بدون محدودیت، به نقاط مختلف کشور سفر کرده و با همین رویکرد درشهرهای کرج، تبریز، رشت، مشهد، اصفهان، شیراز و تهران حضور پیدا می‌کند.

در این سفر همکاران فروش دیجی‌کالا بیزینس به معرفی مزیت‌های این پلتفرم به فروشندگان عمده موبایل و کالای‌الکترونیک در شهرها پرداخته و در ادامه فروشندگان در صورت تمایل می‌توانند در سایت ثبت‌نام و ثبت سفارش کنند تا از این طریق از مزیت‌ها و تسهیلات متعددی که برای این گروه از مخاطبین دیجی‌کالا بیزینس پیش‌بینی شده استفاده کنند.

دیجی‌کالا بیزینس از آذر ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد تا راهکاری هوشمند برای چالش‌های خرید سازمانی باشد. فرآیند خریدهای سازمانی اغلب با مشکلات بسیاری روبرو هستند، صرف نظر از زمانبر بودن آن‌ها، نوع نیاز و رفتار خرید کسب‌و‌کارها با مشتریان خرد متفاوت است، دیجی‌کالا بیزینس ضمن اهمیت به این موضوع، با هدف بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و پاسخ به این چالش مهم در کسب‌و‌کارها متولد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.