گزارش تبلیغات کافه بازار ۱۴۰۰ منتشر شد

گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با بیان دریافت ۲۹/۵ میلیون نصب توسط تبلیغ‌دهندگان و توسعه‌دهندگان از سرویس‌های تبلیغات در بازار در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

براساس این گزارش تعداد نصب داده شده  «تبلیغات در جستجو» بازار با رشد ۲۳ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲۹/۵ میلیون نصب رسید. بیشترین هزینه نصب اپلیکیشن در سه عبارت «علی بابا قطار»، «بلیط هواپیما» و «بلیط قطار» ثبت شد. ۱۷ کلمه دیگر را می‌توانید در گزارش ببینید.

1

تعداد ۱۲۹۶ بازی و برنامه تبلیغی در سرویس‌های بازار شروع کرده‌اند و از این تعداد ۱۰۴۳ برند روی کلماتی برندی غیر از برند خود نصب به دست آوردند. نام بیست برندی که بیشترین تبلیغ روی آنها صورت گرفته در گزارش موجود است.

مازیار امینی مدیر محصول در بخش تبلیغات در بازار در مورد رقابت شکل  گرفته می‌گوید: « اینکه نرخ تبدیل بازدید به نصب اورگانیک در بازار ۵۸٪ و این نرخ در تبلیغات بازار بالای ۵۰٪ است، نشان از این دارد که در این مدت توانسته‌ایم با ارائه تبلیغات مرتبط این کانال تبلیغاتی را معتبر نگه داریم و مانع اذیت شدن کاربر شویم.»

او در مورد توسعه بخش تبلیغات در بازار اینطور می‌گوید: ما تلاش می‌کنیم تا کسب و کارها سریع‌تر و با کیفیت بیشتری به ظرفیت ۹ میلیارد بار نمایش ردیف آگهی در جزییات برنامه و ۲/۸ میلیارد نمایش در تبلیغات در جستجوی بازار در یک سال دسترسی پیدا کنند. راه اندازی سرویس تبلیغات هوشمند نیز با با همین رویکرد صورت گرفته است»

در این گزارش آمار گوناگونی از جمله توزیع قیمت در تبلیغات در جستجو و رکوردهای نصب در یک روز بازی و برنامه وجود دارد.

بازار در سال گذشته با اضافه کردن سرویس تبلیغاتی هوشمند سعی کرده تا فرایند گرفتن نصب را پیش از پیش برای تبلیغ‌دهندگان تسهیل کند.

همچنین رکورد بیشتر جستجوی کلمات به ترتیب بازی، اینستاگرام و واتساپ بوده است.

و بیشترین جستجوی منجر به نصب هم از اول تا سوم به ترتیب برای اپلیکیشن‌های دیوار، اسنپ و آپ بوده است.

برای دریافت فایل PDF گزارش کافه بازار ۱۴۰۰ اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.