علی‌بابا از محصول تور گروهی خود رونمایی کرد

ارائه محصول تور گروهی به ۱۵ مقصد داخلی و ۱۲ مقصد خارجی طی ۳ ماه فعالیت

شرکت سفرهای علی‌بابا از جدیدترین محصول خود با نام «تور گروهی» رونمایی کرد. تور گروهی، محصول شخصی‌سازی‌شده و جدیدی است که از دی‌ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را در این شرکت آغاز کرده و پس از پشت سر گذاشتن دوره آزمایشی، از فروردین ۱۴۰۲ به صورت رسمی به سبد محصولات گردشگری علی‌بابا اضافه شده است.

همان‌طور که از اسم آن مشخص است، «تور گروهی» محصولی است که مسافران با همراهی تورلیدر، به‌صورت گروهی و با برنامه‌ریزی از پیش طراحی‌شده، به نقطه‌ مشخصی در داخل یا خارج از کشور سفر می‌کنند. تجربه‌گردی، بازدید از مناطق بکر و ناشناخته شهرهای مقصد، در کنار برنامه‌ریزی دقیق سفر و قیمت مقرون به‌صرفه، جزو مهم‌ترین شاخصه‌های این محصول است و طبق نظرسنجی صورت گرفته، کاربران با اختلاف قابل توجهی، رضایت بیشتری از این محصول، نسبت به دیگر انواع تور داشته‌اند

مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا در این باره گفت: «شعار علی‌بابا «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» است و محصول تور گروهی در راستای همین هدف، جهت ارائه تجربه کامل و منحصربه‌فرد به مسافران رونمایی شد. عمیقا باور داریم که تور گروهی، چکیده تمام تجربیات ما طی ۹ سال فعالیت علی‌بابا و آن‌چیزی است که علاقه‌مندان به سفر را به معنای واقعی کلمه، به مرحله مشعوف شدن خواهد رساند.»

وی افزود: «برای ارائه بهترین تجربه در این محصول برنامه‌های بسیاری داریم. از جمله این برنامه‌ها، می‌توان به ساخت پلتفرم تور گروهی اشاره کرد که کمک می‌کند کاربر تور موردنظر خود را بر بستر علی‌بابا سفارش دهد. از سوی دیگر تورلیدرها نیز به‌صورت مستقل خواهند توانست تور گروهی خود را تعریف و عرضه کنند. به این ترتیب، میزان امتیاز کاربران به تورها، بر جایگاه عرضه آن‌ها در پلتفرم تأثیر خواهد داشت و موجب ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران خواهد شد.»

در مدت‌زمان کوتاه فعالیت آزمایشی این محصول، شهرهای قشم، هنگام، هرمز، چابهار، بوشهر، طبس، پارسیان و عسلویه، ایلام، ترکمن‌صحرا، یزد، شیراز و کرمان، در کنار کویر لوت، کویر مصر و دشت سوسن مقاصد تورهای داخلی علی‌بابا بوده است. همچنین در این مدت خدمات تور گروهی به کشورهایی نظیر ژاپن، کنیا، ویتنام، نپال، سریلانکا، کوبا، برزیل، روسیه، تاجیکستان، ازبکستان و شهرهای دبی و استانبول به مسافران ارائه شده است.

به گفته روابط عمومی علی‌بابا، محصول تور گروهی تا امروز، در مرحله آزمایشی با ۶ تأمین‌کننده همکاری کرده که در آینده به بیش از ۶۰ تأمین‌کننده برتر کشور در حوزه‌های مختلف گردشگری خواهد رسید. رشد و توسعه محصول از طریق افزایش تأمین‌کننده‌ها و شناسایی و رفع نیاز کاربرانی که سطح بالاتری از خدمات گردشگری را تقاضا می‌کنند، ازجمله برنامه‌های پیش روی محصول تور گروهی این شرکت است.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات زیر مراجعه کنید:

آدرس وب‌سایت شرکت سفرهای علی‌بابا: https://www.alibaba.ir/

صفحه اینستاگرام شرکت سفرهای علی‌بابا: https://www.instagram.com/alibabaticket/

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.