با ایران وب لایف، کاملترین آژانس دیجیتال مارکتینگ کشور آشنا شوید!

فضای کسب و کار استارت آپی بخصوص در کشور ایران متاثر از انواع عوامل داخلی و خارجی است که می تواند موفقیت یا شکست یک بیزینس را تعیین کند. همانطور که می دانیم در بسیاری از عوامل خارجی مانند تورم، سیاست گذاری های اشتباه و … نمی توان دخل و تصرف فوری داشت اما عوامل داخلی رشد کسب و کار کاملا در اختیار سازمان است. یکی از این عوامل، نوع برنامه ریزی تبلیغاتی برای برند است که در این فضای رقابتی، استراتژی جامعی را می طلبد. در ادامه این مقاله با ایران وب لایف، به عنوان یکی از بهترین شرکت های بازاریابی دیجیتال در کشور آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ تا چه اندازه به کسب و کار ها کمک می کند؟

حال که در ایران هستیم و نمی توان آمار دقیقی به درصد از میزان رضایت کسب و کار ها از خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند سئو، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات PPC و … داشته باشیم اما آمار های جهانی را می توان تا حدودی لوکالیزه و استفاده کرد: (دیتای سال ۲۰۲۳ از سایت wordstream )

  • بیش از ۶۳ درصد از کسب و کار ها، بودجه بخش دیجیتال مارکتینگ خود را طی ۳ سال اخیر افزایش دادند.
  • نرخ بازگشت سرمایه کلی (ROI) از طریق گوگل ادز ۲۰۰ درصد است!
  • ۴۹ درصد از صاحبان کسب و کار، سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو را بهترین سرمایه گذاری مطرح کردند.
  • در سال ۲۰۲۲، بیش از ۷۰ درصد از بودجه کل بازاریابی شرکت ها در عرصه دیجیتال مارکتینگ صرف شده است.
  • بیش از ۹۲ درصد تمامی سهم بازار موتور های جستجو، متعلق به گوگل است. در رتبه دوم، بینگ با تنها ۳ درصد سهم بازار قرار دارد. نکته جالب این است که در ایران، گوگل با ۹۹.۱۲ درصد بازار را به دست گرفته است!
  • بیش از ۴۵ درصد از مشتریان B2C حتی پیش از خرید از فروشگاه به صورت حضوری، قیمت و اطلاعات را در سطح وب جستجو می کنند.
  • تبلیغات آنلاین آگاهی از برند (BA) را تا ۸۰ درصد افزایش می دهد.
  • سوشال مدیا مارکتینگ بیش از ۳۳ درصد هزینه تمام تبلیغات دیجیتالی را به خود اختصاص داده است.
  • بیش از ۹۱ درصد تمامی کسب و کار ها از سوشال مدیا (فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و …) برای بازاریابی استفاده می کنند.

به نظر این تعداد آمار و ارقام کافی باشد! دیجیتال مارکتینگ برای اکثر قریب به اتفاق کسب و کار ها، مرتع حاصل خیزی برای رشد است اما آیا بازاریابی دیجیتال را خودتان می توانید انجام دهید یا باید آن را برونسپاری کنید؟ در ادامه به بررسی اجرای دیجیتال مارکتینگ درون سازمانی و یا برونسپاری آن می پردازیم:

آیا برونسپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ کاری عقلانی است؟

صرفا به این خاطر که آژانس ایران وب لایف خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد قصد نداریم به شما بگوییم بهترین کار برونسپاری بازاریابی دیجیتال است. این کار برای برخی کسب و کار ها منطقی و برای برخی تشکیل تیم دیجیتال مارکتینگ گزینه مناسب تری است. حال کدام دو دسته؟

شرکت هایی که بهتر است دیجیتال مارکتینگ درون سازمانی انجام دهند:

سازمان هایی که معمولا با سایز متوسط تا بزرگ دسته بندی می شوند، به دلیل داشتن بودجه مناسب و احیانا تیم مارکتینگ، بهتر است با استخدام متخصصین دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا و سئو، فرایند بازاریابی دیجیتال خود را درون سازمانی ادامه دهند. البته که برخی از این شرکت ها هم به دلیل عدم فضا، مشکلات استخدام، هزینه های سربار و … قسمت های مختلف مانند سئو، طراحی سایت، سوشال مدیا و … خود را برونسپاری می کنند و در نهایت بر نحوه اجرای آن ها نظارت دارند.

شرکت هایی که بهتر است دیجیتال مارکتینگ را برونسپاری کنند:

اغلب کسب و کار های کوچک و متوسط که تعداد کارمندان بالایی ندارند، بهتر است انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ را برونسپاری کنند چراکه زمان کافی برای متخصص شدن در هر شاخه این حوزه و کسب تجربه، برای صاحبین کسب و کار وجود ندارد. علاوه بر این هر شرکت دیجیتال مارکتینگ با استخدام افراد خبره در هر حوزه از جمله متخصص سئو، گوگل ادز، تبلیغات PPC، سوشال مدیا و … می تواند هر پروژه را به بهترین نحو اجرایی کند.

ایران وب لایف؛ لبخند به دیجیتال مارکتینگ

حال اگر قصد برونسپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را دارید، یکی از گزینه های مطرح در تهران، شرکت ایران وب لایف، متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال است. این مجموعه در حوزه طراحی سایت، سئو، تبلیغات ادز، سوشال مدیا مارکتینگ و عکاسی فعالیت گسترده ای داشته و با برند های مختلفی در سراسر کشور همکاری کرده است.

از دستیار هوشمند همیشگی، Chat GPT خواستیم کمی در مورد ایران وب لایف بگوید و این هم شد نتیجه:

شرکت ایران وب لایف یکی از شرکت‌های برتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ در ایران است . این شرکت با تخصص و تجربه در حوزه مارکتینگ دیجیتال و فعالیت‌های مرتبط با آن، به کسب و کارها در بهبود حضور آنلاین و افزایش فروش کمک می‌کند. در ادامه، توضیحات بیشتری در مورد ایران وب لایف ارائه می‌شود:

  • تخصص در دیجیتال مارکتینگ

ایران وب لایف با تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین، به کسب و کارها در بهبود استراتژی‌های مارکتینگ و تبلیغاتشان کمک می‌کند. این تخصص به آنها این امکان را می‌دهد که از ابزارهای مختلف دیجیتالی مثل تبلیغات گوگل، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، سئو و تحلیل داده‌ها بهره‌برداری کنند.

  • تیم متخصص و مجرب

ایران وب لایف با داشتن تیمی مجرب و کارآزموده در زمینه دیجیتال مارکتینگ، مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن به هدفشان می رساند. اعضای این شرکت با توانایی‌ها و تجربیات متنوع در این حوزه، تمام تلاش خود را برای موفقیت کسب و کارهای مشتریان انجام می دهند.

  • تحلیل داده و بهبود مستمر

ایران وب لایف به دقت به تحلیل داده‌های مشتریان می‌پردازد تا استراتژی‌های بهتری به آنها پیشنهاد دهد. این بهبود مستمر و پیگیری از عملکرد تبلیغات و ارائه آنها به وسیله بیلان های ماهانه، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

  • مشتریان و موفقیت‌ها

ایران وب لایف به موفقیت‌های گذشته خود افتخار می‌کند و مشتریانی از برند های گوناگون در حوزه های مختلف با استفاده از خدمات ایران وب لایف به نتایج مدنظر خود رسیده اند.

در کل، ایران وب لایف یکی از شرکت‌های معتبر و با تجربه بیش از ۷ سال در حوزه دیجیتال مارکتینگ ایران است که به کسب و کارها با ارائه خدمات متنوع و تخصصی در زمینه تبلیغات آنلاین کمک می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.