یکتانت گزارش سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد

پلتفرم یکتانت در پنجمین سال فعالیتش گزارش سال ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد

یکتانت در این گزارش ضمن معرفی کسب و کارهای اقماری و سرمایه‌گذاری هایش روی کسب و کارهای دیگر، به ارائه داده‌های جالب در دنیای تبلیغات وب فارسی بررسی پرداخته است.

این گزارش با تجزیه و تحلیل رفتار کاربران ایرانی، می‌کوشد تا نمای باز و تصویری شفاف از آنچه در لایه تبلیفات آنلاین ایران نفس می‌کشد را ارائه دهد. این اطلاعات ارزشمند نقش مهمی در استراتژی‌های دیجیتال مراکتینگ خواهد داشت و به شرکت‌ها و دیجیتال مارکترها این امکان را میدهد تا تصمیم درست‌تری را اتخاذ کنند.

در این گزارش تجربه همکاری یکتانت با صدها وبسایت و هزاران تبلیغ‌دهنده و  برگزاری هزاران کمپین‌ تبلیغاتی مختلف بیان شده که در نوع خود خواندنی است.

 

گزارش یکتانت با مصرعی از عطار آغاز می‌شود

در ادامه این گزارش ضمن معرفی محصولات یکتانت به آمار و ارقام آنها هم پرداخته شده است.

نجوا

نجوا با ارائه سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی، به کسب‌وکارها برای ساختن شبکۀ مشتریان همیشگی و وفادار کمک می‌کند.

تریبون

تریبــون پلتفرمی برای انتشار رپورتاژ آگهی است که در سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد. این پلتفرم بـا انتشار سیستمی رپورتاژ آگهی، در وقـت کسب‌وکارها صرفه‌جویـی می‌کنـد.

ادیوری

ادیوری، پلتفرم نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل است که با بهره‌گیری از داده‌ها و الگوریتم‌های هوشمند، بیشترین بازدهی از نمایش تبلیغات را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند و از طرفی، برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ هم درآمدهای پایدار به همراه دارد.

فرست ادز

فرست ادز به عنوان نماینده رسمی گوگل، انواع مختلف تبلیغات در بستر گوگل را به کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌دهد.

چاوش

چاوش یک سیستم همکاری در فروش است. همکاری در فروش به این معناست که هر کس از طریق کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی متنوع، می‌تواند برای برندها و فروشگاه‌های مختلف تبلیغات کند و به ازای هر فروش یا اقدامی که از طریق این تبلیغات صورت می‌گیرد، مبلغی را به عنوان کمیسیون دریافت کند.

جریان

پلتفرم جریان همراه کسب‌وکارها برای اجرا و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و توئیتر است.

یک‌لینک

یک‌لینک سرویس لینک‌ساز بایوی اینستاگرام است که تمامی لینک‌های ارتباطی، سایت، شبکه‌های اجتماعی و… را در لینکی واحد و شخصی‌سازی شده گردآوری می‌کند.

فروشگاه‌ساز «شاپ لینک»، سرویس جدید یک‌لینک است که امکان ساخت و طراحی فروشگاه با دامنه اختصاصی و قابلیت اتصال به اینستاگرام را به کاربران می‌دهد.

هارمونی

در آژانس ۳۶۰ درجۀ دیجیتال مارکتینگ هارمونی، تمامی خدمات مربوط به کمپین‌های بازاریابی دیجیتال به مشتریان ارائه می‌شود، از طراحی استراتژی گرفته تا برنامه‌ریزی، اجرا و تحلیل کمپین‌های دیجیتال.

نووا

آکادمی نووا با آموزش کاربردی دیجیتال مارکتینگ و انتقال تجربیات افراد مطرح در این حوزه، متخصصانی پرورش دهد که بتوانند در کسب‌وکارها از این مهارت و دانش استفاده کنند.

 

سرمایه‌گذاری

یکتانت در این سال بر روی دو پلتفرم هم سرمایه گذاری کرده است. نوین هاب و ایران سامانه

 

 

از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰، تمایل به استفاده از تبلیغات هدفمند افزایش یافته و در سال ۱۴۰۰ تبلیغات هدفمند با در دست داشتن ۵۵ درصد آمار کمپین‌ها، از تبلیغات عمومی پیشی گرفته است.

یکتانت در سال گذشته با بیش از ۲۳۰۰ وب‌سایت نمایش‌دهنده همکاری داشته و درآمدی که این کسب‌و‌کار برای نمایش‌دهندگان ایجاد کرده، نسبت به سال ۱۳۹۹ با رشد ۷۲ درصدی همراه بوده است.

استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین تعداد نمایش‌دهندگان را دارند.

در یکتانت با استفاده از هوش مصنوعی و توسعه الگوریتم‌ها، کلیک‌های تقلبی شناسایی می‌شود. در سال گذشته شناسایی ۲۰۰ میلیون کلیک تقلبی، باعث شده از کسر مبلغ از پنل تبلیغ‌کنندگان جلوگیری شود.

 

حوزه حمل و نقل بیشترین سهم بودجه را برای تبلیغات آنلاین دارد.

 

بیت کوین سرآمد تبلیغات کلیدواژه‌ای

در تبلیغات کلیدواژه‌ای، تبلیغ‌کننده تعدادی کلیدواژه مشخص می‌کند و از این طریق  تعیین می‌کند که تبلیغش در صفحاتی نمایش داده شود که کلمات مورد نظر را در تیتر خود جای داده‌اند.

حوزه رمزارز و بلاکچین از پرتکراترین کلیدواژه ها بوده‌اند.

بیشترین تبلیغ‌کنندگان از حوزه‌های آموزشی، فروشگاه اینترنتی (با محصولات متنوع) و زیبایی بوده‌اند و بیشترین بودجه‌های تبلیغاتی را کسب‌و‌کارهای حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، زیبایی و سفر و گردشگری داشته‌اند. لازم به ذکر است که هدف بیشتر کسب‌و‌کارهایی که با یکتانت همکاری کرده‌اند، فروش آنلاین و افزایش ترافیک ورودی بوده است.

این گزارش را می‌توانید به صورت آنلاین از اینجا ببنید

همچنین می‌توانید فایل PDF گزارش یکتانت سال ۱۴۰۰ را از اینجا دانلود کنید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.