دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتاب‌های نشر برآیند

با حضور جمعی از فعالان حوزۀ بازاریابی دیجیتال برگزار شد

جشن امضای سه کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر برآیند روز سوم تیرماه با حضور مترجمین و جمعی از فعالان حوزۀ بازاریابی دیجیتال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نشر برآیند، در این مراسم، سه کتاب از کتاب‌های جدید این نشر که در سال ۱۴۰۰ منتشر شده‌اند، به مخاطبان و علاقه‌مندان این حوزه عرضه شد. کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید» با ترجمۀ مصطفی چرخ‌زرین، «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» با ترجمۀ سروش صیادی و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» با ترجمۀ حامی غفاری به خوانندگان معرفی شدند.

رضا قربانی، روزنامه‌نگار و مؤسس پایگاه خبری «راه پرداخت» گفت: از کتاب‌های نشر برآیند کتاب «خون نحس» را مطالعه کردم. نقطۀ قوت نشر برآیند این است که با شناسایی نیاز و توان کسب‌وکارها که یکی از مؤلفه‌های مهم کسب‌وکارهای دیجیتال است، کتاب‌های به‌روز را انتخاب و منتشر می‌کند.
گفتنی است کتاب «خون نحس» داستانی واقعی از ظهور و افول یک استارتاپ است که در نشر برآیند ترجمه و چاپ شده است.

رضا جمیلی، فعال حوزۀ رسانه و تولید محتوا نیز که در این دورهمی شرکت کرده بود، به نقش عادل طالبی، مدیر نشر برآیند، در فعالیت‌های استارت‌آپی اشاره کرد و پشتکار و سخت‌کوشی وی و همکارانش را عامل موفقیت آن‌ها در کارشان دانست.

وی افزود: نشر برآیند برای مخاطبانش جدیدترین کتاب‌ها در حوزۀ تخصصی خود را ترجمه و منتشر می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند از دانش و اطلاعات جدید در جهان بی‌خبر نباشند. جمیلی دربارۀ صاحب‌اثران نیز گفت: بسیار خوب است که مترجمان و مؤلفان کتاب‌ها متخصصان حوزۀ دیجیتال هستند و به‌نوعی می‌توانند تجربۀ خود را به خوانندگان منتقل کنند.

حمیدرضا همتی، رییس مرکز وب فارسی، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در حوزۀ فنّاوری می‌افتد کتاب‌هایی است که در حال انتشارند و به فعالان این حوزه کمک می‌کنند از جدیدترین اطلاعات آگاه شوند. کتاب‌های نشر برآیند به‌روز و کابردی هستند که مزیت این نشر محسوب می‌شود.

محمدرضا فهیمی، فعال حوزۀ محتوا، عامل موفقیت نشر برآیند را تیم پرتلاش آن دانست و گفت: در مقایسه با نشرهای فعال در این حوزه، محتوای کتاب‌های نشر برآیند به‌‌روزتر و بسیار کاربردی هستند.

حامی غفاری، مترجم کتاب «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی»، در گفت‌وگو با مخاطبان کتابش گفت: این کتاب با ارائۀ راهکارهای کاملاً عملی و تکنیک‌های کاربردی به شما کمک می‌کند قدم‌به‌قدم پیش بروید و کسب‌وکارتان را رونق دهید.

سروش صیادی، مترجم «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» گفت: این کتاب با معرفی ابزارهای کاربردی کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر برنامۀ محتوایی مناسبی برای کسب‌وکار خود تدوین کنیم.

نشر برآیند ناشر کتاب‌های حوزۀ کسب‌وکارهای آنلاین و توسعۀ مهارت‌های فردی در کسب‌وکار است که تاکنون چندین کتاب از کتاب‌های مطرح جهان در این حوزه را ترجمه کرده و در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار داده است. کتاب‌های این انتشارات با این هدف منتشر می‌شوند تا با مطالعۀ منابع معتبر خارجی در این حوزه، اعضای اکوسیستم بتوانند برای مسائل و مشکلات، راه‌حلی بیابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.