حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در الکامپ ۲۰۱۹ به روایت تصویر

بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ ۹۸

بیست‌ و پنجمین نمایشگاه الکامپ با «شعار آینده بهتر» به مدت ۴ روز ۲۷ تا ۳۰ تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ ۹۸ نیز یکی از بخش‌های مهم از این رویداد بزرگ حوزه فناوری به شمار می‌رفت.

حضور چند روزه و پررنگ وزیر ارتباطات در این رویداد اخبار و اتفاقات مهمی با خود به همراه داشت.از مراسم افتتاحیه و نشست خبری که با وزرای ارتباطات چند کشور همسایه برگزار شد تا بازدید از غرفه‌های الکامپ و الکام استارز و شنیدن خواسته‌ها و مشاهده پیشرفت فعالان این عرصه.

بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98

بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98

بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98

بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98 بازدید محمدجواد آذری جهرمی از الکامپ 98

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.