کارتخوان چندمنظوره ویژه جایگاه‌های سوخت

راه‌کاری برای مدیریت عرضه سوخت و عملیات پرداخت

کارتخوان چندمنظوره پرداخت‌الکترونیک سداد با قابلیت‌هایی همچون پذیرش یکجای کارت سوخت و کارت‌بانکی صرفاً برای جایگاه‌های سوخت طراحی شده است تا معضلات رایج در فرآیند سوخت‌گیری را به شکلی هوشمندانه برطرف کند.

امنیت، دوام و ماندگاری، سرعت و پایداری در اتصال از جمله مزایای اصلی این کارتخوان به شمار می‌رود. علاوه بر آن، این دستگاه در زمینه امنیت اطلاعات با استانداردهای روز دنیا پیش می‌رود و تراکنش‌ها را در نهایت امنیت انجام می‌دهد.

زیرساخت‌ها و قطعات پیشرفته و روزآمد نیز زمینه‌ساز سرعت فوق‌العاده این کارتخوان است و امکان ارتباط با سامانه هوشمند سوخت، پردازش تراکنش‌ها و نمایش اطلاعات را به‌صورت هم‌زمان و با سرعت عملیات مطلوبی فراهم می‌کند.

طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که می‌توان مدتی طولانی و بدون خرابی از آن استفاده کرد و گذر زمان تأثیری بر کیفیت عملکرد آن نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این کارتخوان با بیشترین میزان دسترسی به شبکه بانکی و سامانه هوشمند سوخت، انواع مسیرهای ارسال و دریافت اطلاعات را در اختیار دارد و همواره پرسرعت‌ترین آنها را انتخاب می‌کند و تحت هر شرایطی راهی برای متصل ماندن دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه که به‌تازگی به بهره‌برداری رسیده است می‌توانند با مرکز تماس پرداخت الکترونیک سداد به شماره۴۲۷۳۹۰۰۰ ۰۲۱تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.