گزارش بینوست از بازار رمزارزها

بیتکوین به کجا می‌رود؟

نوسانات قیمت در بازارهای مالی مانند دو روی یک سکه است. یک رو ضرر و روی دیگر سود. بازار رمز ارزها یکی از بازارهای جذاب سال‌های اخیر است که در بین ایرانی‌ها هم رواج پیدا کرده. از این رو خدمات مختلفی هم از طریق کسب و کارها و شرکت‌های مرتبط با حوزه رمز ارز ارائه می‌شود.

استارتاپ بینوست یکی از کسب‌وکارهایی است که با بررسی بازار رمزارزها در گزارش‌های مستمر، تصویر کلی از احتمالات قریب‌الوقوع این بازار را ترسیم و با بررسی فنی شاخص‌های بازار روندهای پیش رو را پیش‌بینی می‌کند.

در گزارش یازدهم بینوست که به تازگی منتشر شده، با نگاهی به نمودار هفتگی تاکید شده روند صعودی بیت کوین دوباره دچار اصلاح شده و نتوانسته به افزایش قیمت ادامه دهد. این یعنی خریداران، انگیزه کافی را برای خرید ندارند و بازار رمزارزها بر همین اساس دچار ریزش شده است.

بینوست گفته حالا دو محدوده قیمت ۳۲ تا ۳۰هزار و ۴۰ تا ۴۲هزار دلار محدوده‌های مهم تصمیم‌گیری برای معامله‌گران خواهد بود و چناچه قیمت بیت‌کوین بتواند بالاتر از محدوده ۴۲هزار دلار تثبیت شود، شاهد ادامه روند صعودی خواهد بود و چنانچه قیمت پایین تر ۳۰ هزار دلار تثبیت شود به معنای روند نزولی و کاهش قیمت است.

بینوست در این گزارش تحلیلی هم از قیمت اتریوم ارائه داده است و گفته در دوهفته گذشته اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته و نظر تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.