بوت کمپ تابستانه اینترنت اشیا برگزار می‌شود

دوره جامع آموزش اینترنت اشیا، تحت عنوان IoT BooTCamp 98 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود

بوت کمپ اینترنت اشیا با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. پیرو عقد تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در جهت ارتقای سطح دانش کشور در زمینه اینترنت اشیا و در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ و تحول صنایع در زمینه هوشمندسازی و همچنین اجرای ماده ۱۱ آیین‌نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی با موضوع الزامات حاکم بر اینترنت اشیا در شبکه ملی اطلاعات، جامع‌ترین دوره آموزش تخصصی و عملی جهت ترویج این فناوری در قالب بوت کمپ تابستانه در سال جاری و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

در بوت کمپ اینترنت اشیا آموزش به صورت انفرادی اما در قالب کار گروهی انجام می­‌شود که در نتیجه علاوه بر افزایش مهارت فردی فرصت تشکیل گروه با تخصص­‌های مختلف و ضروری نیز فراهم شده است. با توجه به میان رشته‌ای بودن این فناوری، فعالان و علاقمندان به حوزه هوشمندسازی در تمامی صنایع می­‌توانند از محورهای آموزشی این دوره بهره‌مند شوند.

این دوره شامل بیش از ۱۴۰ ساعت آموزش زیر نظر اساتید خبره در بخش‌های مختلف اینترنت اشیا خواهد بود و با توجه به پیاده‌سازی سناریوهای عملی اینترنت اشیا به صورت انفرادی، در پایان بوت کمپ، گروه‌های استارتاپی دارای محصول تحت حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا قرار گرفته و می‌توانند نسبت به تشکیل کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی اقدام کنند.

در پایان بوت کمپ نیز گواهی معتبر به صورت فارسی و لاتین از طرف مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

علاقمندان به ثبت‌نام و حضور در این دوره می‌توانند از طریق این لینک اقدام نمایند.

بوت کمپ اینترنت اشیا برگزار می‌شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.