گزارش سالانه ۱۴۰۱ لندین منتشر شد

سال پرتلاطم هزار و چهارصد و یک، سالی بود پر از سختی‌های پیش‌بینی‌ناپذیر و بحران‌هایی که حیات کسب و کارها را به شکلی جدی به خطر انداختند. لندین نیز از این قاعده مستثنی نبود و در نیمه‌ی دوم سال گذشته –  مانند بسیاری دیگر از کسب و کارهای حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی –  به شدت به چالش کشیده شد. حالا که مدتی از پایان سال ۱۴۰۱ می‌گذرد، فرصتی مناسبی به نظرمان آمد تا مروری داشته باشیم بر این سال و آنچه در و بر لندین گذشت.

 

 

گزارش سال ۱۴۰۱ لندین شامل چهار بخش اصلی است: مرور رخدادهای مهم لندین به تفکیک فصل، آمار و ارقام بازدیدها و کاربران، آمار و ارقام پشتیبانی و آزمایشگاه فرود لندین و دسته‌بندی کانال‌های ورودی و موضوعات لندینگ پیج‌ها.

 

 

آنچه خودش را در گزارش به شکلی پررنگ‌ به رخ می‌کشد، سیر مثبت رویدادها در شش ماهه‌ی ابتدایی سال و چالش‌ها و مشکلات پیاپی در شش ماهه‌ی دوم آن است؛ اگرچه همانطور که نمودار بالا نشان می‌دهد، لندین پس از یک دوره‌ی بحران از اواخر سال گذشته توانست کنترل اوضاع را به دست بگیرد و به روند رو به رشد خود برگردد.

آنچه در بخشی از گزارش می‌بینیم.

 

گزارش سالانه‌ی لندین بدون شک برای فعالان حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای آنلاین حاوی اطلاعات و داده‌هایی است که می‌توانند به شناخت بهتر بخش‌هایی از صنعت بزرگ تبلیغات و بازاریابی آنلاین کمک کنند و نمودار بالا بخشی از این اطلاعات کاربردی را نشان می‌دهد.

 

برای مرور اطلاعات و آمار و ارقام لندین در سال ۱۴۰۱ به لندینگ پیج گزارش سالانهی لندین سر بزنید و کتابچه را به صورت رایگان دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.