تمرکز همکاران سیستم بر راهکارهای ابری

در نشست خبری همکاران سیستم مطرح شد:

۱۱ خرداد نشست خبری همکاران سیستم در خانه کارمان برگزار شد. در این نشست، کلیه اعضای هیئت مدیره این شرکت حضور داشته و گزارش عملکرد سال ۹۷، رویکردها و برنامه‌های همکاران سیستم در زمینه رایانش ابری و آینده بازار فناوری در کسب‌وکارهای سازمانی ایران را مطرح کردند. در انتهای این نشست‌، نیز زمانی به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد.

به گزارش آی‌چیزها، در آغاز این نشست خبری، شهریار رحیمی از بنیانگذاران همکاران سیستم و همچنین اولین مدیرعامل این شرکت ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه گفت: «استراتژی همکاران سیستم تداوم در کنار توسعه است. امروز این شرکت به ۳۳ سالگی خود وارد شده ولی در ابتدا با نرم‌افزار ساده حسابداری مبتنی بر داس فعالیت خود را آغاز کرد.»

 

شهریار رحیمی
شهریار رحیمی

می‌خواهیم ۱۰۰ سالگی همکاران سیستم را جشن بگیریم

در ادامه مهدی امیری از بنیانگذاران و مدیرعامل اسبق همکاران سیستم از اهداف این شرکت صحبت کرد و گفت: «ما می‌خواهیم صد سالگی همکاران سیستم را جشن بگیریم. آن چیزی که ما را در این راه موفق کرده است تعداد پرسنل نیست بلکه ارزشی است که ما برای مشتری ایجاد کرده‌ایم.»

مدیرعامل اسبق همکاران سیستم
مهدی امیری

ورود به بورس در سال جاری

پس از آن، فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم گزارشی از فعالیت این شرکت در سال ۹۷ ارائه داد و گفت: «ما ۵۲ هزار مشتری داریم و در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران در رتبه ۲۳۳ هستیم.»

فولادی از موفقیت شرکت سپیدار سیستم آسیا که از شرکت‌های موفق این مجموعه است گفت: «این شرکت در سال ۹۷، ۳۴ درصد رشد و تا پایان آن سال، ۴۳۰۰ مشتری داشته.» او در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد که وضعیت این شرکت به‌گونه‌ای است که در سال جاری وارد بورس خواهد شد.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه استراتژی‌های این شرکت در سال ۹۸ را به این صورت بیان کرد: «ما دو استراتژی کلیدی در سال جاری داریم. اولین استراتژی فعالیت بیشتر در راهکار ابری است و دومی توسعه محصولی به نام فرایار است. ما پایه‌های این دو کار را در محصولات شرکت در سال ۹۷ گذاشته‌ایم و اکنون زمان گسترش و توسعه آنها است.»

مدیرعامل همکاران سیستم
فرید فولادی

در حال تحقیق و پژوهش روی بلاکچین هستیم

در انتهای این رویداد اعضای هیئت مدیره این شرکت به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند. آنها در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها گفتند: «فعلا تمرکز ما بر روی حوزه کاری خودمان است. اما اگر بخواهیم بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری کنیم، قطع به یقین در حوزه کاری خودمان این کار را انجام خواهیم داد.»

آنها همچنین درباره پرسشی درخصوص نیروی انسانی این شرکت گفتند: «ما به سرمایه انسانی همکاران سیستم حساسیت ویژه‌ای داریم. در سال ۹۷، به‌خاطر مشکلات اقتصاد کشور مشکلاتی هم برای ما به‌وجود آمد اما سعی ما بر این بود که نیروی انسانی از این موضوع ضربه‌ای نبیند و ما برنامه‌هایی را برای انگیزه بخشی به آنها اجرا کردیم. همچنین متوسط تا ۴۰ درصد افزایش حقوق داشتیم.»

تیم هیئت مدیره در انتها در پاسخ به پرسشی مبنی بر فعالیت در حوزه بلاکچین و همچنین امنیت بیشتر بر روی نرم‌افزارهایشان پاسخ دادند: «ما قصد داریم در سال جاری بر روی امنیت کلاود بیشتر کار کنیم. فعلا هم در حال تحقیق و پژوهش بر روی بلاک‌چین هستیم، تا در آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.