تپسی، ۹۰ هزار سفر بدون دریافت کمیسیون در یک سال

تپسی به مناسبت روز افراد دارای معلولیت، گزارشی از خدماتش را منتشر کرد

تپسی یکی از اولین‌های اکوسیستم استارتاپی است که دسترس‌پذیری خدماتش را برای تمام گروه‌های دارای معلولیت شامل معلولیت بینایی، شنوایی و حرکتی فراهم کرده است. این شرکت پیشتر اعلام کرده بود رانندگان تپسی در صورتی که مسافر دارای معلولیت داشته باشند از پرداخت کمیسیون معاف هستند؛ به گفته روابط عمومی تپسی تا کنون این اقدام تاثیر به‌سزایی در تشویق رانندگان به قبول درخواست سفر افراد دارای ویلچر، داشته‌است. حالا پس از دوسال از ارائهء این امکانات به کاربرانش، این شرکت گزارشی از خدمات خود در سال گذشته را منتشر کرده‌است.

به گفته روابط عمومی تپسی، دست کم ۹۰ هزار سفر در یک سال بدون دریافت کمیسیون انجام شده است؛ عدم دریافت کمیسیون از رانندگانی که درخواست مسافران دارای معلولیت را قبول می‌کنند علاوه بر تشویق راننده به قبول این سفرها به مسافر این امکان را می‌دهد تا برای سوار و پیاده شدن از راننده کمک بگیرد. با توجه به اینکه برنامه تپسی امکان صوت و خوانده شدن صفحه برای افراد نابینا را دارد از این نظر در دسترس‌ترین گزینه حمل و نقل برای این گروه است. همچنین در بحث اشتغال افراد دارای معلولیت همواره موانعی وجود دارد که با دسترس‌پذیری بیشتر برای هر دو گروه مسافر و راننده، در حال حاضر هزاران نفر از افراد ناشنوا به عنوان سفیر مشغول به کار هستند.

روابط عمومی تپسی اعلام کرده خط مستقیم ۱۶۳۰ تپسی نیز یک اقدام برای ساده شدن درخواست سفر برای افرادی است که به دلایل مختلف امکان استفاده از اپلیکیشن را ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.