جذب سرمایه ۷ میلیون دلاری یک استارتاپ حوزه سلامت زنان

جوی لوکس سرمایه راند A خود را به ۱۲ میلیون دلار رساند

جوی لوکس یکی از استارتاپ‌های مستقر در سیاتل آمریکا که با کمک گجت‌های تندرستی، در حوزه سلامت جنسی زنان فعالیت می‌کند، با جذب سرمایه ۷میلیون دلاری، سرمایه راند A خود را به ۱۲ میلیون دلار رساند.

جوی‌لوکس می‌خواهد این پول را برای بزرگ کردن تیم فروش و اسکیل کردن شرکتش خرج کند. سرمایه‌گذاران این استارتاپ حوزه سلامت، شرکت‌هایی چون بلا کاپیتال، پورتفولیو، صندوق صوفیا و کیمبرلی کلارک هستند که در کنار چند سرمایه‌گذار فرشته این ۱۲ میلیون دلار را به جوی لوکس تزریق کرده‌اند.

جوی لوکس حدود یک سال پیش با یک ابزار حوزه سلامت به نام وی فیت راه‌اندازی شده است. وی فیت با استفاده از اشعه مادون قرمز، دما و لرزش‌نگاری صوتی به سلامت جنسی زنان کمک می‌کند. این استارتاپ اعلام کرده وی فیت یک ابزار خانگی است که می‌توان از آن در مطب پزشکان هم استفاده کرد.

ابزارهای جوی لوکس در حال حاضر در مطب ۲۰۰ پزشک و چند خرده‌فروشی ارائه شده است. بیزنس مدل این استارتاپ فروش ابزارهایی چون مسواک‌های مجهز به امواج صوتی و دیگر گجت‌های کنترل سلامت، به مشتریان از طریق مطب پزشکان است.

بازاری که کارآفرینان مرد آن را نمی‌بینند

کولت کورتیون، مدیرعامل استارتاپ جوی لوکس می‌گوید این استارتاپ بازاری را نشانه گرفته که کارآفرینان مرد آن را نمی‌بینند. او می‌گوید: «در این حوزه دهه‌هاست که هیچ نوآوری انجام نشده است. از طرفی جذب سرمایه انبوه کارآفرینان مرد باعث شده تا سرمایه‌گذارها کمتر به کارآفرینان زن توجه داشته باشند.»

کورتیون که سابقه فعالیت در حوزه درمان‌های زیبایی را دارد با کمک ابزارهایی که در درمان و مراقبت از پوست کاربرد دارند می‌خواهد در حوزه سلامت بدن زنان فعالیت کند و به همین دلیل به فکر راه‌اندازی استارتاپ جوی لوکس افتاده است. استارتاپی که در حال حاضر ۱۲ کارمند دارد و می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۱۹ این عدد را به ۲۰ برساند.

مدیرعامل این استارتاپ می‌گوید جوی لوکس در حال تلاش برای به دست آوردن مجوزهای FDA یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا برای گجت وی‌اسکالپ خود است. ابزاری که در اروپا و کانادا توانسته مجوزهای لازم را به عنوان یک ابزار درمانی به دست بیاورد.

جذب سرمایه راند A استارتاپ جوی لوکس

۲ نظرات
  1. admin می گوید

    با تشکر

  2. نوید نبی می گوید

    استارتاپ های حوزه سلامت در ایران خیلی جای رشد دارند. امیدوارم شاهد رشد این استارتاپ ها در ایران هم باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.