بیش از سه‌هزار اثر در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ثبت شد

داوری مرحله اول دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

با تمام شدن مهلت ثبت در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، اولین مرحله از داوری آثار آغاز شد. شایان شلیله، بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران از ثبت‌نام بیش از سه‌هزار اثر در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد و گفت: «در دوره یازدهم جشنواره وب و موبایل ایران، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در دو دسته جداگانه ثبت‌نام می‌شدند، ولی در این دوره تمام آثار در قالب نوع کسب‌وکار ثبت‌نام شدند. به این معنی که صاحان اثر در ابتدا کسب‌وکار خود را تعریف و اپلیکیشن یا سایت خود را معرفی می‌کردند. با گروه‌بندی کسب‌وکارها، در ادامه در هر گروه رأی‌گیری می‌شود و اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها به‌طور جداگانه معرفی می‌شوند.»

شلیله از آغاز مرحله اول داوری از  ۱۶ آذر ۹۸ خبر داد و گفت: «داوری مرحله اول از ۱۶ آدر آغاز شده  و تمامی افرادی که در این سال‌ها در جشنواره وب و موبایل  یا اپلیکیشن ثبت‌نام کرده‌اند حتی اگر امسال در جشنواره شرکت نکرده باشند، می‌توانند با ورود به پنل خود در جشنواره وب و موبایل، به داوری آثار بپردازند. روال داوری این دوره  جشنواره با دوره قبل فرقی نکرده است. داوران با ورود به صفحه هز اثر و مشاهده آن، می‌توانند نظر مثبت یا منفی خود را نسبت به آن اثر اعلام کنند.»

مطلب مرتبط را بخوانید:

یزد، میزبان پنجمین رویداد هفت شهر

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بهار ۹۸ شروع به کار کرد و طبق برنامه اعلام شده، در هفته اول بهمن ۹۸ به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: وبنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.