جشنواره فروش اینترنتی ویژه رمضان از شنبه شروع می‌شود

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر از اجرای جشنواره فروش اینترنتی ویژه ماه رمضان داد

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به دنبال اجرای موفقیت آمیز مرحله اول جشنواره بهاره مجازی همدلی مردم و اصناف طی هفته پایانی اسفندماه ۱۳۹۸، مرحله دوم نیز از شانزدهم تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ در قالب پویش ازخانه بخریم برگزار گردید و در ادامه، جشنواره فروش اینترنتی ویژه ماه مبارک رمضان با هدف توزیع کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم در این ماه، از روز شنبه (همزمان با ماه مبارک رمضان) برگزار خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا در کشور و قرنطینه، باعث تغییر الگوی خرید در مردم و روی آوردن آن‌ها به خرید آنلاین شده است. به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیک، فروش اینترنتی کالاها پس از شیوع بیماری ۲۳۰ درصد افزایش داشته است که این امر خود نشان‌دهنده استقبال مردم از حوزه انلاین است.

مدرس خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت تداوم رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند در سطح کشور اعلام کرد: «به منظور تسهیل دسترسی مردم به تامین اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان همچون زولبیا و بامیه و همچنین آش و حلیم، برنامه ریزی برای طرح ویژه فروش اینترنتی صورت گرفته تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان بتوان مقدمات لازم برای فروش اینترنتی این محصولات را نیز فراهم کرد. این در شرایطی است که تمامی پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت به واحدهای عرضه کننده این محصولات ابلاغ شده و از طریق اتاق اصناف و وزارت بهداشت نیز، بر روی رعایت این پروتکل ها نظارت خواهد شد.» او در ادامه افزود: «مرکز اصناف وزارت صمت با همکاری اتاق اصناف ایران، موظف شده تا واحدهای عرضه‌کننده اقلام ماه مبارک رمضان که امکان عرضه غیرحضوری را دارند، شناسایی و برای حضور در جشنواره فروش اینترنتی ماه مبارک رمضان، به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی معرفی کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.