کاربران هر استان کدام دسته بازی را نصب می‌کنند

علاقمندی مردم هر استان به سبک‌های مختلف بازی‌ موبایلی در گزارش فصل پاییز کافه بازار

کافه‌بازار با انتشار فصلی گزارش‌های خود از دستگاه‌های اندرویدی کاربران بازار می‌کوشد به توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌ها کمک کند و تصویر بهتری از ظرفیت‌ها و علاقمندی‌های کاربران دستگاه‌های اندرویدی به دست آن‌ها بدهد تا صنعت اپلیکیشن‌های موبایل رونق و رشد پرشتاب‌تری بگیرد.

این گزارش با اعلام بیشترین نرخ تبدیل کاربران به کاربران خریدار آغاز می‌شود که در آن، استان تهران در صدر قرار دارد. همچنین نرخ رشد تغییرات نصب در دسته‌های مختلف برای دو دسته ابزارها و آشپزی و رستوران، به ترتیب ۱۸ درصد و ۱۴ درصد بوده است.

همچنین دارندگان دستگاه‌های موبایل سامسونگ و سپس هواوی بیشترین کاربران استفاده کننده از کافه بازار هستند.

بر اساس گزارش فصل پاییز کافه‌بازار که به تازگی منتشر شده است، یزدی‌ها به بازی‌های به سبک معمایی، اکشن و امتیازی بیشترین علاقه را دارند و دسته‌ی کلمات و دانستنی‌ها بیش از همه مورد توجه اهالی مازندران است.

در سیستان و بلوچستان به بازی‌های استراتژی، رانندگی و شبیه‌سازی علاقمندند و دسته‌ی بازی‌های خانوادگی و ماجراجویی بیشترین طرفدار را در میان اهالی خراسان رضوی دارد.

همچنین بر اساس گزارش فصل پاییز کافه بازار، بیشترین رشد تعداد برنامه‌ها در دسته آشپزی و رستوران و بیشتر افزایش نصب‌فعال دسته ابزار و بیشترین کاهش هم دسته ماجرایی.

فایل گزارش کامل فصل پاییز کافه‌بازار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.