گزارش صرافی ارزدیجیتال نوبیتکس ۲۰۲۱

نوبیتکس صرافی ارز دیجیتال گزارش سالانه منتشر کرد

نوبیتکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است که توانسته جایگاه خود را به عنوان یک صرافی ارزهای دیجیتال در ایران تثبیت کند. این صرافی که قبلا هم در آیچیزها به معرفی آن پرداختیم، امروز خود را بازیگر اول این میدان میداند. بلوغ و رشد نوبیتکس همراه با گسترش خدمات و تنوع بازارهایش شاهد مثال خوبی برای این ادعا است. حالا پس از گذشت چندسال نوبیتکس توانسته اعتماد کاربران ایرانی را بخوبی جلب کند. در مقدمه گزارش منتشر شده از سوی این صرافی چنین میخوانیم:

بازار رمزارزها از نگاه نوبیتکس

گزارش پیش رو، اولین پنجره‌ای است که رو به بازار رمزارز در ایران باز می‌شود. نوبیتکس به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش رمزارزها در ایران با انتشار این گزارش تلاش می‌کند تا برای اولین بار دورنمایی از وضعیت بازار رمزارزها در ایران ارائه کند. این گزارش می‌تواند مبنای پژوهش‌ها و گزارش‌های تحلیلی خبرنگاران و پژوهشگران باشد. ما در نوبیتکس تلاش می‌کنیم تا حد امکان ضمن حفظ حریم خصوصی کاربران و اطلاعات محرمانه کسب‌وکار، بیشترین شفافیت ممکن را ارائه کنیم. به این صورت کاربران، کسب وکارهای حوزه رمزارز و تصمیم گیران، اطلاعات بیشتری درباره فعالان بازار رمزارزها در ایران خواهند داشت و می‌توانند در تصمیمات خود از این اطلاعات کمک بگیرند.

از آنجا که بازار رمزارزها یک بازار بین‌المللی است، تصمیم داریم تا بعد از پایان هر سال میلادی اطلاعاتی را که از خرید و فروش رمزارزها در اختیار داریم در قالب گزارش سال نوبیتکس منتشر کنیم. این گزارش می‌تواند نمایی کلی از بازار رمزارزها در ایران ارائه کند. چراکه بر اساس تخمین‌های صورت گرفته، حدود ۷۰درصد معاملات رمزارز سرمایه‌گذاران ایرانی در پلتفرم نوبیتکس انجام می‌شود. به همین خاطر وظیفه خود دانستیم تا با انتشار این گزارش، به مسئولیت اجتماعی خود برای کمک به پژوهشگران، فعالان وتصمیم‌گیران حوزه رمزارز عمل کنیم.

این گزارش علاوه بر مرور کلی عملکرد نوبیتکس در سال ۲۰۲۱، با اطلاعاتی از رفتارشناسی کاربران، نحوه سرمایه‌گذاری آن‌ها، رمزارزهایی که کاربران تمایل بیشتری به خرید و فروش آن‌ها داشته‌اند، نحوه ارائه خدمات توسط پشتیبانی نوبیتکس و معرفی اعضای تیم نوبیتکس همراه است. در فصل پایانی می‌توانید برنامه‌های پیش روی نوبیتکس برای آینده را هم مشاهده کنید. امیدواریم که در مسیر پیش رو، همچنان موفق باشیم!

 درباره نوبیتکس این مطالب را هم بخوانید:

 

دانلود فایل گزارش نوبیتکس ۲۰۲۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.