تیم‌های برگزیده «فیوژن» شناخته شدند

روز سه‌شنبه بیستم دی‌ماه طی مراسمی که در ساختمان هلدینگ هزاردستان برگزار شد، تیم‌های برگزیده «فیوژن» معرفی شدند تا روند اجرایی اولین دوره این برنامه به ایستگاه آخر خود برسد.
این مراسم با خوش‌آمدگویی و سخنرانی آرین افشار، مدیرعامل جوانه، شروع شد و در ادامه مرتضی کاظمی، راهبر «فیوژن»، گزارشی از داستان شکل‌گیری و مسیر برنامه «فیوژن» به حاضرین ارائه کرد.
بیشتر از چهارصد نفر برای شرکت در اولین برنامه «فیوژن» که با همکاری جوانه و دیوار برگزار شد، ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت با بررسی رزومه این افراد، دویست نفر برای حضور در این برنامه پذیرفته شدند.
از مجموع هفده تیم شکل گرفته در مرحله اول این برنامه به نام «فیوژن استارت»، دوازده تیم توانستند به «فیوژن اکشن»، مرحله دوم فیوژن، راه پیدا کنند. در نهایت پنج تیم به مرحله نهایی این رویداد به نام «فیوژن بتا» رسیدند که چهار تیم حائز شرایط دریافت حمایت مالی (گرنت) شناخته شدند.
مرتضی کاظمی، با اشاره به مسائل و چالش‌های دیوار و رویکرد استفاده از استراتژی نوآوری باز، کمک به توسعه اکوسیستم استارت‌آپی و همچنین شکل‌گیری کسب‌وکارهایی که در کنار دیوار امکان رشد دارند را از مهمترین اهداف «فیوژن» دانست.

در ادامه این مراسم، از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی و همچنین منتورها، مدرسین و همراهان فیوژن تقدیر به‌عمل آمد.
در بخش پایانی این مراسم و پس از گذشت یک هفته پراسترس برای تیم‌ها، آرین افشار، نام سه تیم برگزیده این دوره برنامه «فیوژن» را بر اساس نظر کمیته داوری اعلام کرد.
بر اساس جمع‌بندی نظرات کمیته داوری «فیوژن»، سه تیم بازدید آخر،هادر و چاردیواری با موفقیت در مرحله نهایی برنامه فیوژن، توانستند وارد کمیته سرمایه‌گذاری جوانه شوند.

از تور مجازی تا اعتبارسنجی

فعالیت تیم‌های برگزیده در این مرحله از برنامه «فیوژن» معطوف به حوزه‌های مربوط به اعتماد، املاک و گردشگری بود. این تیم‌ها موفق شدند در پایان فیوژن محصول اولیه خود را منطبق با چالش مطرح‌شده توسعه دهند.

تیم دو نفره «بازدید آخر»

فعالیت تیم بازدید آخر در حوزه ارائه تور مجازی و پلان سه‌بعدی املاک بود. محصول اولیه بازدید آخر با استفاده از ویدیوهای مربوط به ملک، تور مجازی سه بعدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. چشم‌انداز این تیم دو نفره ساختن محصولی است که تمام جزییات ظاهری ملک را با بالاترین کیفیت و دقت ممکن به کاربر ارائه کند.

ادامه د‌َه سال دوستی با «هادر»

تیم «هادر» فعالیت خود را در برنامه «فیوژن»، متمرکز بر حوزه اعتبارسنجی کاربران و همچنین شناسایی‌ و‌ پیش‌بینی رفتارهای مخرب در پلتفرم‌های آنلاین قرار داده بود. هادر متشکل از سه نفر است که با سابقه بیش از ۱۰ سال دوستی و همکاری قبلی پا به فیوژن گذاشتند.

تلاش بی‌وقفه در «چاردیواری»

محصول اولیه تیم ۵ نفره «چاردیواری» با استفاده از فناوری‌های مبتنی بر موقعیت مکانی و پردازش تصویر، اقدام به صحت‌سنجی اقامتگاه‌های گردشگری می‌کند. این تیم یکی از آخرین تیم‌های شکل گرفته در فیوژن استارت بود که با تلاش بی وقفه خود توانستند مسیر فیوژن را به انتها برسانند.
سه تیم موفق در این مرحله که مورد تایید کمیته داوری قرار گرفته‌اند، برای ادامه مسیر توسعه کسب‌وکار خود و جذب سرمایه، وارد کمیته سرمایه‌گذاری جوانه خواهند شد.

شروعی تازه

آرین افشار،مدیرعامل جوانه هم در بخش پایانی این مراسم با اعلام اینکه کار تیم‌های فیوژن به پایان نرسیده، این مرحله را شروعی تازه برای تلاش و استمرار تیم‌های برگزیده دانست. تیم‌هایی که محصول اولیه آنها در این برنامه برگزیده شدند، اکنون باید برای حضور در کمیته سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه برای توسعه کسب‌وکار خود آماده شوند.
«فیوژن»، برنامه‌ای سه ماهه در مسیر نوآوری باز «دیوار» است که در طی آن افراد می‌توانند با بهره‌گیری از آموزش‌‌های متنوع و همراهی منتورهای متخصص، توانمندی‌های خود را در مسیر کارآفرینی تقویت کرده و فرصت‌های موجود برای حل چالش‌‌های دیوار را به کسب‌وکارهای موفق تبدیل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.