تحولی در صنعت پزشکی تنها با فیلم سی ثانیه‌ای!

هم‌سرمایه گذاری دیجی‌نکست و هلثیو در استارتاپ ایواسا

استارتاپ ایواسا پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش تصویر است که تنها با ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای از چهره افراد، علائم حیاتی مثل ضربان قلب، نرخ تنفس و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند.

این استارتاپ که از شهریور ۱۴۰۰ با ۴ نفر در کمپ استارتاپی دیجی‌نکست فعالیت خود را آغاز کرده است در حال حاضر با بیش از  ۱۰  نفر کار خود را ادامه میدهد. ایواسا در مسیر رشد و توسعه خود توانسته در راند اول جذب سرمایه از مجموعه دیجی‌نکست و هلثیو به صورت هم‌سرمایه‌گذاری جذب سرمایه کند.

زهرا روشن مدیرعامل ایواسا گفت:

این استارتاپ با توجه به اهداف بلند مدت خود یعنی  هوشمند و دسترس پذیر کردن امکانات پایش سلامت برای جامعه و کمک به ایجاد فرهنگ پزشکی پشیگیری در برنامه توسعه‌ای خود قصد دارد اندازه‌گیری سطح استرس و فشار خون را به سرویس خود اضافه و قصد دارد با جمع‌آوری پرونده‌های پزشکی، اختلال‌های قلبی را ارزیابی کنند.

وی افزود حجم بازار سلامت دیجیتال ایران ۱۸۶۰ میلیارد تومان استه که مشاوره آنلاین و تجهیزات و سامانه هوشمند بیمارستان ۴۵ درصد این بازار را تشکیل می‌دهند.

با توجه به امکان همکاری استارتاپ ایواسا با  مجموعه‌های مختلف مانند مشاوره‌های آنلاین پزشکی، آزمایشگاه‌های آنلاین، شرکت های بیمه، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها ما به دنبال تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی این بازار خواهیم بود و امیدواریم با سرمایه‌ی جذب شده از دیجی‌نکست و هلثیو بتوانیم بخش مهمی از این مسیر را با ایواسا طی کنیم. و همچنین ما سرمایه جذب شده در این راند را در راستای توسعه منابع انسانی، توسعه فنی محصول و بازاریابی سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.