وبینار آموزشی «شناخت توانایی‌ها» با رویکرد رشد و توسعه فردی توسط توسن آکادمی برگزار می‌شود

وبینار آموزشی «شناخت تواناییها» با رویکرد رشد و توسعه فردی توسط توسن آکادمی برگزار میشود.

دوره آموزشی سه روزه شناخت توانایی‌ها با تدریس امیر مهرانی، مدیرعامل شرکت توسعه و تحول سازمانی همرو، از روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این رویداد آموزشی شامل موضوعات خودشناسی و طراحی مسیر آینده است و در این دوره به اهمیت شناخت قابلیت‌ها، استعدادها و تواناییهای فردی برای برنامه ریزی و طراحی مسیر رشد و توسعه فردی در آینده پرداخته می‌شود.

از آنجا که نحوه مواجه افراد با چالش‌ها و دشواری‌ها در فرایند رشد فردی یا انتخاب مسیر شغلی، یکی از تصمیمهای تاثیرگذار افراد در مسیر توسعه محسوب می‌شود، توسن آکادمی با برگزاری دوره‌های آموزشی و وبینارهای تخصصی فراگیران را در طراحی مسیر آینده و توسعه فردی یاری می‌رساند.

گفتنی است، وبینار آموزشی «شناخت تواناییها» شامل سه جلسه ۲ ساعته است که در روزهای ۲۱ و ۲۸ آذر و ۵ دی ماه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰  از طریق پلتفرم ایسمینار برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند با استفاده از کد Resane از تخفیف ۴۰ درصدی برای شرکت در این دوره اقدام کنند و ثبت‌نام خود را از طریق این لینک تکمیل کنند.

توسن آکادمی با هدف انتقال دانش و تجربه در مهرماه ۱۴۰۰ توسط شرکت توسن راه‌اندازی شده است. مهمترین ماموریت توسن آکادمی، توسعه یادگیری و کسب تجربه برای یاری رساندن به دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و کارجویان برای ورود به بازار کار است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.