بوف، سکویی برای توسعه‌دهندگان بازار

بازار برای توسعه دهندگانش امکان گزارش باگ و بازخورد فراهم کرد

«بوف» امکانی جدید از بازار است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و مشارکت مستقیم آن‌ها در فرآیند بهبود پیشخان بازار فعال شده است. در «بوف» ، کاربران می‌توانند قابلیت‌ جدید درخواست دهند، باگ‌ها را گزارش کنند و از وضعیت پیاده‌سازی قابلیت‌های در حال توسعه باخبر شوند.

صدرا علی آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه اندازی «بوف» در بازار می‌گوید: « از وقتی که دفتر مشهد کافه بازار را به راه انداخیتم، تلاشمان این بوده است که بر روی توسعه‌دهنده‌ها بیشتر تمرکز کنیم و منابعی را به این موضوع اختصاص بدهیم. تلاشمان این است که بیشتر هوای توسعه‌دهنده‌ها را داشته باشیم و محصول بهتری را به دستشان برسانیم. اگر بازار پلتفرمی باشد که یک سمت آن تقاضا و سمت دیگر آن عرضه قرار دارد که همان توسعه دهنده (developer) هستند، قصد ما این بوده است که بیشتر بر روی توسعه‌دهنده تمرکز کنیم و زمانمان را برروی این موضوع اختصاص بدهیم. در طی یک سال گذشته کارهای مهم و دشوار زیادی را انجام داده‌ایم. در این مسیر بازخورد توسعه‌دهنده‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد.  راه‌های زیادی برای به دست آوردن این فیدبک وجود دارد. گاهاً به داده‌ها  به ما می‌گویند که توسعه‌دهنده‌ها چگونه از ابزاری که ما به در اختیارشان می‌گذاریم، پنل پیشخوان و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند. این به ما بینشی می‌دهد که بتوانیم تصمیم درستی  بگیریم.»

محیط پلتفرم بوف بازار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.