آن­واش و چَمدان، دو تیم برگزیده در اینوتکس‌پیچ ساری

رویداد اینوتکس پیچ ساری روز ۲۷ فروردین ۹۹ ، جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به‌صورت آنلاین و از راه دور در شهر ساری برگزار شد

از استارتاپ‌هایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، ۱۱ تیم توسط دبیرخانه این رویداد واجد شرایط شناخته شدند. این ۱۱ تیم استارتاپی که از استان‌های مازندران، گیلان و گلستان بودند، در حضور داوران به رقابت پرداختند.

داوران اینوتکس پیچ ساری به ترتیب کمیل نعمت‌­زاده، مسئول طرح و برنامه پارک علم و فناوری مازندران؛ رضا خسروی، مدیر ﻣﺮﮐﺰ رﺷﺪ واﺣﺪﻫﺎی ﻓﻨﺎور ﺳﯿﻤﺮغ؛ سیدمرتضی باقری فرد، مشاور کارآفرینی مرکز علمی کاربردی سازه­‌های سنگین، سینا قدس، قائم مقام پلتفرم تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن و جلیل عسگری، نماینده شبکه فن بازار ملی ایران بودند.

در نهایت طبق تصمیم داوران به ترتیب تیم‌های آن­واش و چَمدان به عنوان برترین استارتاپ­‌های رویداد اینوتکس پیچ ساری انتخاب شده و مجوز حضور در فینال کشوری این رقابت­‌ها را دریافت کردند.

رویداد اینوتکس‌ ­پیچ، رویداد رقابتی بین استارتاپ­‌ها است که خود از چندین بخش مختلف تشکیل شده است، در مرحله­‌ی نخست استارتاپ­‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌­های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌­گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت­ که در استا‌ن‌­های مختلف برگزار می‌گردد، ابتدا تیم­‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌­گذارانِ محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می­‌پردازند.

ادامه مطلب:

در ادامه، از استارتا‌‌‌‌‌پ­‌های برگزیده شده در این مرحله، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس و نیز شرکت در رقابت‌­های نیمه‌نهایی، دعوت می‌شود. برگزیدگان مرحله نیمه­‌نهایی می‌­توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌ها دوبه­‌دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

این دوره از رویداد اینوتکس پیچِ، از ابتدای بهمن­‌ماه ۹۸ آغاز شده و پس از برگزاری در استان­‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و اصفهان، این بار به استان مازندران رسیده بود. این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، برگزاری این­گونه رویدادها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل مواجه کرده است. به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه رویداد به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رویداد کاملا به صورت آنلاین برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.