رویداد هفت‌شهر به شیراز می‌رود

رویداد هفت‌شهر ۱۹ دی‌ماه در شیراز برگزار می‌شود

هفتمین رویداد استانی جشنواره وب‌ و موبایل ایران ۱۹ دی‌ماه توقفی یک روزه در شهر حافظ و سعدی خواهد داشت.

هفت شهر، بخشی است که امسال به جشنواره وب و موبایل ایران اضافه شده تا به توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور کمک کند و تاکنون در شهرهای مشهد، رشت، قزوین، یزد و بابلسر برگزار شده است. هدف از برگزاری این رویداد توسعه اکوسیستم بومی کشور و کمک به انتقال دانش و تبادل تجربه به نسل دوم اکوسیستم استارتاپی ایران است. در جشنواره وب و موبایل اعتقاد بر این است که ایران فقط تهران نیست و استعدادها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند که این جشنواره می‌تواند سهمی در رشد آنها داشته باشد.

از این رو  این رویداد با دعوت از برترین‌های حوزه وب و موبایل، صاحبان کسب و کارهای موفق در تهران و نیز زیست بوم منطقه، در راستای انتقال تجربه‌ها و اشتراک گذاری آن‌ها با علاقمندان حوزه وب و موبایل در استان‌های مختلف و نیز تسهیل شبکه‌سازی و ارتباط با افراد این حوزه، قدم برداشته است.

در هفتمین رویداد استانی جشنواره وب‌ و موبایل ایران رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، شایان شلیله و میلاد احرام پوش از بنیانگذاران جشنواره وب و موبایل ایران، محمد رحمانی، مدیرحقوقی اسنپ، امیر حسین صادقی، مشاور مدیرعامل راهبر سرمایه گذاری و نوآوری شرکت پرداخت الکترونیک سداد، وحید سهراب‌پور،مدیر عامل شتابدهنده کوانتوم، مرتضی علوی نیک،  مدیر عامل لیمیتلس، فرزاد نصیرزاده، بنیانگذار شیراز تخفیف و بهرنگ البرزی، بنیانگذار دکترتو به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با کد ۳۰درصدی تخفیف icheezha با مراجعه به سایت ببینو بلیط تهیه کنند.

داستان‌ هفت‌شهر را در اینجا دنبال کنید:
معرفی شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد

رویداد هفت شهر به رشت رسید

رویداد هفت‌شهر رشت به روایت تصویر

قزوین، شهر چهارم هفت‌شهر

هفت‌شهر در شهر بادگیرها

هفت‌شهر یزد به روایت تصویر

مازندران میزبان ششمین رویداد هفت شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.