یکتانت، یک‌ لینک را راه انداخت

لینک‌دهی در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود؟

یکتانت از سرویس تازه خود به نام یک‌ لینک رونمایی کرده است. سرویسی که آنگونه که یکتانت در اطلاعاتی که به رسانه‌ها داده مشخص شده، روی اینستاگرام و کاربران و کسب‌وکارهای آن متمرکز است و تلاش دارد مشکلات آن‌ها برای ارتباط با مشتریانشان را کمتر کند.

چرا یک سرویس تازه در یکتانت؟

یکتانت در توضیح چرایی و ضرورت راه‌اندازی این سرویس توضیح داده: «کاربر اینستاگرام کم‌حوصله است و لازم است تمام مواردی که نیاز دارد در دسترسش باشد، چون قرار نیست در سایت بگردد و شماره تماس یا لینک پست آخر را که محصول با تخفیف ویژه است، پیدا کند. به علاوه ذخیره کردن شماره تماس با اکانت واتس‌اپ و تلگرام و… هم برای کاربران دشوار است. به همین دلیل ترجیح بر این است که همه لینک‌های مهم و ارتباطی را در قسمت بیو قرار دهیم تا کاربر با یک کلیک بتواند ارتباط بگیرد. اما در قسمت بیوی اینستاگرام فقط یک لینک می‌توان گذاشت.»

به گفته کارشناسان فنی یکتانت این سرویس کمک خواهد کرد تا مشکلات کمتری با الگوریتم‌های اینستاگرام داشته باشند. در این‌باره یکتانت تاکید کرده «به علاوه اینستاگرام در بعضی از موارد به تغییرات زیاد لینک یا لینک‌هایی که نمی‌شناسد در بیو واکنش نشان می‌دهد و این مشکل ایجاد می‌کند، مثل زمان‌هایی که برای هر کمپین لینک لندینگ را می‌گذارید و دائم مجبورید آن لینک رو تغییر دهید. در نتیجه بهتر است لینک اصلی در بیو همیشه ثابت باشد و محتوای داخلش را بسته به نیازمان تغییر دهیم. بعضی‌ها که سایت و تیم فنی دارند،‌ برای هر تغییر در لندینگشان باید با تیم فنی هماهنگ شوند و این کار را سخت و روند را طولانی می‌کند. پس وجود چنین ساختار پیش‌ساخته‌ای سرعت را افزایش می‌دهد و روند انجام امور را تسهیل می‌کند.»

یک‌ لینک چه‌کار می‌کند؟

یکتانت اطلاعات بیشتری از سرویس یک‌ لینک داده و گفته کسب‌وکارها و افراد می‌توانند در «یک‌ لینک» لینک اختصاصی خود را ایجاد کنند و تمامی راه‌های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل، شماره واتس‌اپ یا شبکه‌های اجتماعی‌تان را با کاربر به اشتراک بگذارند. حتی می‌توانند لینک‌های مختلف سایت یا لینک مربوط به پست‌های آخرشان را از این طریق در اختیار کاربر قرار دهند.

به این ترتیب اگر شما یک کاربر یا کسب‌وکار اینستاگرامی باشید آدرس ثابتی دارید و می‌توانید محتویاتش را مطابق با نیازهای کنونی کسب‌و‌کارتان تغییر دهید. ساختارهای مورد نیازتان همه در این سرویس از پیش تعریف‌شده هستند و نیازی نیست برای ایجاد یک بخش جدید با تیم فنی هماهنگ کنید. خودتان می‌توانید به‌راحتی این تغییر را انجام دهید. تغییراتی که می‌تواند شامل عکس، متن، لینک شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، لوکیشن، شماره تماس تلفنی، ایمیل یا مواردی از این دست باشد. به علاوه رابط کاربری راحتی دارد و می‌توانید محتویات لینکتان را هر زمان که اراده کردید، عوض کنید و راحت جابه‌جایشان کنید (قابلیت Drag & Drop). همچنین ظاهر بهتری نسبت به ساختارهای موجود دارد و امکان شخصی‌سازی ظاهر لینک متناسب با هویت برند یا سلیقه فرد در آن تعریف شده است.

امکان مهم دیگر این سرویس هم به گفته یکتانت این است که می‌توان گزارش کلیک‌ها را دنبال کرد و دید کدام‌یک از راه‌های ارتباطی یا لینک‌هایی که گذاشته شده، بیشتر مورد توجه کاربر قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.