داستان هم مسیری ؛گزارش سال ۱۴۰۰ تریبون منتشر شد

تریبون پلتفرم انتشار آگهی در سالگرد سومین سال فعالیتش گزارشی از اتفاقات، رشدها و فراز و فرودهای سال ۱۴۰۰ ارائه داد

این رویداد در روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در خانه کارمان با حضور رسانه ها و فعالان حوزه تولید محتوا و سئو برگزار شد. در ابتدای برنامه موشن گرافیکی برای حضار پخش شد که شامل اطلاعات این پلتفرم از آنچه که در سال ۱۴۰۰ رخ داد بود. برای دیدن این موشن گرافیک اینجا را ببینید.

طبق گزارش تریبون تعداد کسب‌وکارهایی که از خدمات تریبون استفاده کرده اند ۱۲۳ درصد رشد د اشته است.

برندهای معتبر و شناخته شده‌ای در سال ۱۴۰۰ با تریبون همکاری داشته اند

بیت‌کوین فروش‌ها در صدر

از جمله آمارهای قابل توجه در این گزارش سهم بودجه‌ای کسب و کارها است. ارز دیجیتال و بیت‌کوین بیشترین تعداد رپورتاژ را به خود اختصاص داده و فروشگاه‌های آنلاین و خودرو به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

اعتماد کسب‌وکارها به تریبون

کسب و کارهای فعال در انتشار رپورتاژ که حداقل یکبار از خدمات تریبون استفاده کرده اند هم آمار جالبی از خود به جا گذاشتند.

۱۱۳ درصد رشد حاصل میانگین مجموع خرید سالانه کسب‌وکارهای فعال

استقبال کسب و کارها از رپورتاژ آگهی

همچنین در سال ۱۴۰۰ اقبال کسب و کارها نسبت به انتشار رپورتاژ آگهی بیشتر شده. این رقم با عدد ۵۴۱۵۶ رپورتاژ نسبت به سال ۹۹ ۱۳۴ درصد رشد کرده است.

 

شهریور ۱۴۰۰ بیشترین تعداد ثبت‌نام کسب و کارها در تریبون بوده است. همچنین بر اساس این گزارش  شلوغ‌ترین ساعات انتشار آگهی بین ۱۰ تا ۱۲ صبح اعلام شده است. در بخش دیگری از این گزارش به نردبون، جعبه ابزاری در کنار تریبون، پرداخته شده، ابزاری که رسماً از تیر ‎۱۴۰۰ با ارائه ابزار رصد کلمات کلیدی، کار خود را آغاز کرده است. این ابزار که پیش از انتشار عمومی، برای رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده از تریبون نیز به صورت خودکار فعال بوده، برای بررسی لینک و وضعیت ایندکس شدن رپورتاژ آگهی‌ها در اختیار کسب و کارها قرار گرفته تا از صحت انتشار و آمار رپورتاژ مطمئن شوند.

در این گزارش همچنین به «ریبون» بخش مسئولیت اجتماعی تریبون نیز اشاره شده است. در این بخش متخصصان دیجیتال مارکتینگ، سئو و روابط عمومی به طور رایگان آموزه‌های خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

در بخش سرمایه‌های انسانی تریبون نیز به همکاران تریبون در سال ۱۴۰۰ اشاره شده که تعداد نفرات آنها دو برابر شده و حالا به ۴۵ نفر رسیده‌اند. نکته جالب توجه اینجاست که تعداد آقایان و خانم‌های تریبون برابر است اما ۷۸ درصد مدیران و مدیران ارشد تریبون را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

 

برای دانلود گزارش سال ۱۴۰۰ تریبون  اینجا کلیک کنید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.