فرهاد اکسچنج یک صرافی باسابقه

فرهاد اکسچنج حدود سال ۱۳۸۳ با هدف فعالیت در زمینه رمز ارزها و ارزهای الکترونیک تاسیس شد. این مجموعه، از همان سال‌های آغازین ارائه بیت کوین، این ارز را به خدمات خود اضافه کرده و پلتفرم بلاکچین بیت‌کوین و اتریوم را به صورت بومی عرضه نمود.

با توجه به پدیده ارزهای دیجیتال در کشور، مجموعه فرهاد اکسچنج یکی از وظایف خود را آشنا کردن طیف قابل توجهی از مردم با انواع ارزهای دیجیتال و کاربرد آن‌ها در معاملات بین المللی دانسته و به همین منظور در زمینه فرهنگی، اقداماتی را به صورت متواتر انجام داده است.
همچنین جلسات آموزشی بلاکچین نیز به صورت کاملا رایگان در شبکه های اجتماعی در اختیار کاربران قرار دارد.

خدمات فرهاد اکسچنج، پیش‌تر در وب‌سایتی با آدرس https://farhad-exchange.com در دسترس کاربران بوده اما به تازگی این مجموعه از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرده است.

وب‌سایت جدید فرهاد اکسچنج

خدمات فرهاد اکسچنج

کاربران در سایت جدید می‌توانند رمز ارزهای متنوعی را خرید و فروش کرده و به تبادل ارزهای الکترونیکی همچون پرفکت مانی بپردازند.
به منظور فعالیت در سایت، کافیست در وب‌سایت جدید آن ثبت نام کرده و پس از طی مراحل الزامی احراز هویت، می‌توانید به راحتی از خدمات این سایت استفاده نمایید.

احراز هویت در سایت فرهاد اکسچنج اتوماتیک بوده و در کمترین زمان ممکن می‌توانید تایید هویت کنید.

بازارهای معاملاتی

در وب‌سایت جدید، بازار های معاملاتی متنوعی وجود داشته که در دو دسته بازارهای کلاسیک و مدرن در دسترس کاربران قرار دارند. بازارهای تبدیل سریع، اسپات و پی تو پی بازارهای پرکاربرد این سایت بوده و در آینده بازارهای مدرن دیگری نیز به این سایت اضافه خواهند شد.

اپلیکیشن

به منظور بهره‌مندی آسان‌تر از خدمات، کاربران می‌توانند از اپلیکیشن فرهاد اکسچنج استفاده نمایند. این اپلیکیشن در دو پلتفرم IOS و ANDROID در دسترس کاربران بوده و می‌توانید از طریق آن به راحتی از خدمات ما استفاده نمایید.

بازار NFT

این مجموعه به تازگی بازار NFT را به امکانات خود اضافه نموده است. کاربران می‌توانند آثار هنری خود و یا هر تصویری که تمایل داشته باشند را در بازار NFT  به توکن غیرقابل تعویض تبدیل کنند. همچنین می‌توانید NFT کاربران دیگر را خریداری کنید.

در آینده، فرمت‌های دیگری مانند موزیک نیز به بازار NFT فرهاد اکسچنج اضافه خواهند شد.

چارت الیوت

از دیگر خدمات وب سایت جدید فرهاد اکسچنج، می‌توان به ارائه ابزار تحلیل تکنیکی (چارت‌های الیوت) به کاربران به صورت رایگان اشاره کرد.

چارت جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب کرده تا تحلیل قیمت آن، در بازه زمانی دلخواه، به صورت اتوماتیک برای شما نمایش داده شود و همچنین می‌توانید با عضویت در ربات تلگرامی، تصاویر مورد نظر را در تلگرام خود داشته باشید.

 

طرح Saving (سپرده گذاری) نیز از دیگر خدمات این مجموعه می‌باشد. این مجموعه وظیفه ذاتی خود می‌داند تا با حفظ حریم خصوصی، شفافیت در انتقال اطلاعات از سوء استفاده‌ کلاهبرداران و هر گونه فعالیت‌های غیر قانونی جلوگیری کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.