دکتر ساینا از صندوق جسورانه اینوتک آشنا جذب سرمایه کرد

 ۶۰ درصد سهام دکتر ساینا، بعد از جذب ۴ مرحله سرمایه‌گذاری همچنان در اختیار بنیانگذارانش است

سرمایه‌گذاری صندوق جسورانه اینوتک آشنا روی دکتر ساینا، چهارمین مرحله از جذب سرمایه‌هایی است که دکتر ساینا در طول فعالیتش انجام داده است. پیش‌تر در سال ۹۶ و ۹۷ طی دو مرحله از صندوق توسعه فناوری‌های نوین جذب سرمایه داشته‌ است که منجر به رشد ۲۰ درصدی این استارتاپ شده است. همچنین دکتر ساینا در دی ماه سال ۹۸ از اسمارت‌آپ جذب سرمایه کرد. به گفته مهدی خدادادی، مدیرعامل دکتر ساینا، بعد از جذب ۴ مرحله سرمایه‌گذاری روی این استارتاپ، همچنان ۶۰ درصد سهام در اختیار بنیانگذاران دکترساینا است.

مدیرعامل دکتر ساینا، تیم همدل و منسجم را مهمترین عامل موفقیت این استارت‌آپ می‌داند. تیم دکتر ساینا قبل از تجربه رشد اخیرش، یک تیم ۲۵ نفره بوده که امروز تبدیل به یک تیم ۵۲ نفره شده است.

او در ادامه با توجه به رشد ۸برابری دکتر ساینا در دوران کرونا گفت: «دکتر ساینا اولین استارتاپ مطرح در حوزه مشاوره آنلاین پزشکی است. استارتاپ دکتر ساینا از سال ۱۳۹۶ کار خود را در حوزه مشاوره پزشکی آغاز کرده و هم‌اکنون با بیش از ۵۵۰ پزشک متخصص در ۴۳ گرایش تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است. تا به امروز در دکترساینا بیش از یک میلیون مشاوره موفق صورت گرفته است، که این خود یک آمار بسیار بزرگ و جذاب در حوزه مشاوره آنلاین پزشکی کشور محسوب می‌شود. همچنین این استارتاپ در دوران کرونا رشد ۸ برابری را تجربه کرده است. نکته جالب توجه این است که علی‌رغم این رشد بالا رضایتمندی کاربران از عدد ۸٫۸ به عدد ۹٫۲ از ۱۰ افزایش داشته است و این خود یک موفقیت برای ما به شمار می‌آید.»

وی توسعه محصول و یا تملک دیگر استارتاپ‌های حوزه سلامت و همچنین ورود به حوزه هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ را از مهمترین اهداف دکتر ساینا در سال ۹۹ عنوان کرد. خدادادی با بیان اینکه بخش پشتیبانی جزو یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی دکترساینا به حساب می آید گفت: «توسعه این بخش را در ماه‌های آینده برای تبدیل شدن به یک مرکز تماس ۲۴*۷ در برنامه‌های کوتاه مدت قرار گرفته است.»

رضا خانکی، مدیر صندوق جسورانه اینوتک آشنا یکی از رسالت‌های این صندوق سرمایه‌گذاری را حوزه سلامت دانست و گفت: «علاقه‌مند بودیم که روی پیشرو بازار این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم. بعد از تحقیق و بررسی بر روی استارتاپ‌های این حوزه، به دکتر ساینا رسیدیم. آشنایی ما با دکتر ساینا از ۹۷ بوده است. در برخورد هر کس با دکتر ساینا اولین چیزی که بسیار چشمگیر است تیم بسیار خوب، منسجم و حرفه ای و با فرهنگ سازمانی غنی آن است.»

خانکی با اشاره به ورود دکتر ساینا به بورس در سه سال آینده افزود: «علاوه بر سرمایه‌گذاری انجام شده روی دکترساینا به صورت نقد، مجموعه‌ی ظرفیت‌های هلدینگ سهم آشنا به عنوان یکی از بزرگترین مدیریت دارایی‌های کشور، با تمام توان در جهت تحقق اهداف بلند دکترساینا خواهد بود و اخبار خیلی خوبی به زودی در این حوزه منتتشر خواهد شد. در این راستا بسیار امیدواریم که دکترساینا با کمک این مجموعه طی ۳ سال آینده در بازار بورس ایران عرضه عمومی گردد.»

سرمایه‌گذاری‌های دوران کرونا را از اینجا بخوانید:

جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین

سرمایه‌گذاری پرسال روی کشمون

دیجی‌کالا روی کمدا سرمایه‌گذاری کرد

سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ ونچرز روی دیجی زرگر

سرمایه‌گذاری ۴ میلیاردی یک سرمایه‌گذار فرشته روی استارتاپ دیدار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.