سرمایه‌گذاری ۷ میلیاردی بوتان ران، روی آسان بار

شرکت حمل و نقل بوتان‌ ران، شرکتی فعال در صنعت حمل و نقل کشور، در استارتاپ آسان‌بار سرمایه­‌گذاری کرد

به گفته روابط عمومی این شرکت، در راستای استراتژی شرکت بوتان‌ران به‌جهت ورود به حوزه حمل و نقل آنلاین، سرمایه­‌گذاری در شرکت آسا­ن بار توسط مشاوره گروه فیروزه فعال در ارائه خدمات تأمین مالی، انجام شد. این معامله از طریق آورده نقدی و با هدف در اختیار گرفتن سهام مدیریتی شرکت آسان بار صورت پذیرفته است. از دیگر سهام‌داران استارتاپ آسان‌بار می‌توان به شرکت رهنما ونچرز اشاره کرد.

شرکت بوتان ­‌ران

شرکت حمل ­و ­نقل سراسری بوتان ران از سال ۱۳۷۴ تاکنون به ارائه خدمات حمل ­و نقل داخلی و بین­‌المللی پرداخته است. این شرکت در زمینه پروژه­‌های حمل ­و­ نقل گاز مایع، فرآورده‌های پتروشیمی، مواد نفتی و کالای عمومی در داخل کشور و همچنین به صورت ترانزیت، صادرات و واردات به شیوه­های گوناگون حمل ­و ­نقل چند وجهی، جاده­ای، ریلی، دریایی و هوائی فعالیت می‌کند. به گفته روابط عمومی این شرکت، بوتان ران در راستای هدف‌های تجاری خود تصمیم به سرمایه‌­گذاری و ورود به حوزه حمل­‌و­نقل آنلاین گرفته است. بر اساس دستورالعمل جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ه­ای کشور، سرمایه­‌گذاری در آسان بار، بوتان­‌ران را به اولین شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند تبدیل خواهدکرد.

استارتاپ آسان ­بار

آسان‌ بار برندی ثبت شده برای شرکت فناوران داده پردازش فرتاک رایانه است که از آذر ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون به عنوان سامانه اینترنتی ارائه­‌دهنده خدمات حمل‌و‌نقل بار در حال فعالیت است. آسان‌ بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل در بستر اینترنت است. شرکت‌های حمل‌ونقل از طریق اپلیکیشن آسان بار، بارهای خود را با تمامی جزئیات اعلام کرده؛ سپس رانندگان بدون نیاز به حضور در پایانه‌های حمل‌ونقل، از طریق اپلیکیشن آسان ‌بار، بارهای اعلام شده توسط شرکت‌های حمل‌و‌نقل را مشاهده، ارزیابی و انتخاب می‌کنند. طبق گزارش‌ها در حال حاضر روزانه بیش از دو هزار سفارش حمل بار در آسان بار ثبت و بیش از ۴۰ هزار راننده از این خدمات استفاده می‌کنند.

شرکت رهنما

شرکت رهنماکامیابان نخستین، در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در حوزه اینترنت و فناوری آغاز کرد. رهنماونچرز، بازوی سرمایه‌گذاری شرکت رهنما تا کنون ۴۹ مورد سرمایه‌گذاری داشته است. برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها شامل کافه‌بازار، دیوار، تپسل، فوتبالی، تلوبیون، پوشه، میاره، مامان‌پز، مکتب‌خونه، سنجاق، استودیوی فن‌افزار، کوئرا، ویرگول، دیجیاتو، سلام‌سینما و آسان‌بار می‌شود.

گروه مالی فیروزه

گروه مالی فیروزه در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد. در حال حاضر گروه مالی فیروزه ۱۸۰ نیروی انسانی متخصص در علوم مدیریت، اقتصاد و مالی دارد و خدماتی مانند مشاوره تأمین مالی (سرمایه و بدهی)، ادغام و تملیک، خرید و فروش، سبدگردانی، کارگزاری و مشاوره سرمایه­‌گذاری ارائه می‌دهد. این گروه تاکنون در زمینه مشاور، سهام‌دار و سرمایه گذار در کسب‌وکارهای آنلاینی همچون سرآوا، اسنپ، دیجی کالا، شیپور و الوپیک فعال بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.