آرمان صفایی مدیرعامل تریبون: ۶۰ درصد بازار دست ماست

در بخشی از رویداد داستان هم مسیری که گزارش عملکرد تریبون در سال ۱۴۰۰ بود جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور رسانه‌ها برگزار شد. در این جلسه آرمان صفایی مدیر عامل تریبون و مینا ملکی مدیر اجرایی تریبون به پرسش خبرنگاران پاسخ دادند.

مینا ملکی، مدیر اجرایی تریبون، در نشست رونمایی از گزارش سالانه این مجموعه با اشاره به اینکه تریبون راه اندازی آژانس روابط عمومی را در راستای نیاز مشتریان خود اجرا کرده از توسعه و بهبود محصولات تریبون ار سال‌های قبل خبر داد.

مدیر اجرایی تریبون گفت: «محصولات مختلفی را بر اساس درخواست‌ و نیاز کاربرانمان توسعه دادیم. به این معنی که کاربران درخواست‌هایی در راستای رپورتاژ آگهی، محتوا، بک لینک و سئو داشتند که ما این محصولات را توسعه دادیم. در حال حاضر احساس می‌کنیم نیاز به تمرکز بر همان محصولات قبلی و بهبود آنهاست ما به دنبال ارائه محصولی هستیم  که احساس می‌کنیم جای خالی آن بیشتر احساس می‌شود که آن هم  آژانس روابط عمومی است. این محصول قرار است به عنوان بازوی اجرایی کسب و کارها و سازمان‌ها در بخش روابط عمومی عمل کند و کسب و کارها می‌توانند امور روابط عمومی خودشان را برون سپاری کنند.»

ملکی در پاسخ به خبرنگار آی‌چیزها فرایند پذیرش رسانه‌ها را در تریبون چنین تشریح کرد:

« همانطور که در گزارش هم عنوان کردیم از بین حدود ۳۱۰۰ رسانه ای که درخواست همکاری با تریبون را داده بودند تنها ۲۰% آنها شرایط تریبون را احراز کردند. ما فیلترهای مختلفی را به کار می‌گیریم تا تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی ها را بهینه کنیم. کیفیت محتوای رسانه، آپدیت محتوا، سابقه دامنه و اسکم ریت، رابط کاربری و … از جمله فیلترهایی هستند که ما برای پذیرش رسانه‌ها در نظر می‌گیریم.»

آرمان صفایی در پاسخ به سوال دیگر آی‌چیزها از سهم تریبون از بازار رپورتاژ آگهی گفت:

«۶۰ درصد بازار در اختیار ماست. البته این آمار سهم بازار آنلاین است. مهمترین رقیب ما بازار سنتی است و تشکیلاتی که به شکل سازمان‌یافته در این بازار فعالیت می‌کند»

همچنین در پاسخ به این سوال که نقش یکتانت در دستاوردهای تریبون چیست افزود:

«یکتانت  نقش پدر را برای فرزندش یعنی تریبون بازی می‌کند. از ابتدای مسیر تا یکسالگی تریبون تمام و کمال حمایت یکتانت را داشتیم و پس از آن به استقلال کامل رسیدیم. یکتانت در تمام زمینه‌ها به ما استقلال داده چه حاکمیتی چه راهبردی. در زمینه‌های تامین مالی و دانش فنی هم همواره مانند یک پدر قابل اتکا و اعتماد بوده و هست»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.