برای عبور از کرونا همراهتان هستیم
زرینپال از راهکارهای جدید خود برای کمک به عبور از بحران کرونا در قالب کمپین «برای عبور از کرونا همراهتان هستیم» خبر داد
با شیوع گسترش کرونا کسب وکارهای زیادی دچار بحران شدهاند. به دلیل لزوم اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی و پرهیز از رفتوآمدهای غیر ضروری برخی از کسب وکارها به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده و امنیت شغلی افراد زیادی به خطر افتاده است.
در همین راستا زرینپال به عنوان یکی از شرکتهای پرداخت یار برای عبور از شرایط کمپینی با نام «برای عبور از کرونا همراهتان هستیم» راهاندازی کرده است. در اطلاعیه این شرکت هدف از راهاندازی کمپین «برای عبور از کرونا همراهتان هستیم» راهکارهای موثر پرداخت آنلاین برای کسب وکارهای فعال در حوزه تجارت الکترونیکی و هم چنین تعهدات خود به شرکای تجاریاش در زمان بحران کرونا عنوان شده است.
از جمله راهکارهای ارائه شده در کمپین زرینپال برای کسب وکارهای الکترونیکی، تسویه حساب رایگان، پرداخت آنلاین سریعتر، ایجاد سریع درگاه پرداخت اینترنتی برای وبسایتهای و استفاده از لینک شخصی در جهت کاهش رفت و آمد به خود پردازها است.
در ادامه به روشهای حفظ نقدینگی در کسب وکارها، راههای افرایش فروش و حفظ ارتباط با مشتریان در بحران کرونا، پیشبرد اهداف خیریه ، فرهنگ استفاده از QR کد برای حذف پرداختهای فیزیکی و حمایتهای مالی دولت و بخش خصوصی از کسب وکارها در دوران بحران کرونا اشاره شده است. هم چنین با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی، دغدغه بسیاری از مصرف کنندگانی که به صورت اینترنتی خرید میکنند پرداخت امن است. در بخش دیگری از این کمپین، زرینپال در قالب دستورالعملهای ساده نشان داده است که چه طور میتوان مطمئن شد که اطلاعات حساب پرداختکنندگان به دست سودجویان نمیافتد و پرداخت آنلاین آنها به درستی صورت گرفته است.
مطالب مرتبط:
کمپین پازل تمدید شد پویش کرونا پلاس آغاز به کار کرد سهم هر ایرانی، ۵۴میلیون ریال آموزش الکترونیکی رایگان کمپین نفس، کمپین فعالان اقتصادی برای عبور از بحران کرونا
در اطلاعیه زرینپال آمده است که این شرکتی ماموریت خود را افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی میداند و معتقد است که این کار تنها با کمک به رشد کسب وکارها امکان پذیر است و رشد اکوسیستم کارآفرینی در گرو رشد همگی کسب وکارها است.
مدیریت صحیح بحران کرونا برای بسیاری از مدیران دغدغههای بسیاری ایجاد کرده است. شناسایی فرصتها و مشکلات موجود ، مدیریت مالی منابع شرکت، مدیریت سرمایه انسانی، تغییرات لازم در عرصه بازاریابی و فروش و .. از جمله نگرانیهایی است که رفع آن ها گاها نیاز به تغییرات بزرگ در استراتژیهای کلان شرکت دارد. به نظر میرسد در آینده افزایش سهم فروش اینترنتی یکی از استراتژیهای راهبردی خواهد بود.
برای آگاهی از جزئیات راهکارهای زرینپال برای مدیریت بحران کرونا میتوانید به آدرس http://zrpl.ir/covid-19 مراجعه کنید.